Каннські леви: українські проєкти, що потрапили в шортлісти
20 Чер 2022, 13:07

Каннські леви: українські проєкти, що потрапили в шортлісти

Каннські леви проходять у цьому році офлайн з 20 по 24 червня. MMR зібрав роботи українських креативніків, що потрапили в шортлісти. Вже завтра дізнаємося, чи отримають нагороди ці проєкти.

Craft/Design

«Невічний логотип. Брендинг для Зони, яка зникає» від BANDA AGENCY, Kyiv / THE OTHER LAND, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Posters.

Брендинг заповідника «Хортиця» від BICKERSTAFF.734, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Brand Collateral.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Motherland Pride від SAATCHI & SAATCHI UKRAINE у категорії Spatial & Sculptural Exhibitions and Experience.

Craft/Digital Craft

Краудфандингова платформа «Зерна правди» від Postmen у категорії Personalised Storytelling & Experience.

Craft/Industry Craft

Брендинг заповідника «Хортиця» від BICKERSTAFF.734, Kyiv у категорії Typography Outdoor.

Ілюстрації з позиціями 5, 7, 9, 20, 22, 28 з формою блакитної таблетки PrEP від ANGRY у категорії Typography Outdoor.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео