Banda вирішили створити брендинг Зони відчуження, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Щоб люди встигли побачити все наживо та вивчити важливий урок: кожна дія має наслідок.
Креативкники шукали сильний візуальний образ, який змусить людей замислитися. І зрозуміли, що стандартний логотип не буде мати достатньої сили: статична піктограма просто не в змозі вмістити в собі таке важливе повідомлення. Так створили перший у світі невічний логотип.
За основу взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося. Це відправна точка існування лого, наче це логотип Чорнобиля’86. І з кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації. Так закривається цей цикл історії Зони та відкривається простір для нового. І це нове вимагатиме інших візуальних рішень.
Далі команда створила навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак, ці зміни будуть відбуватися не кожного 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік у Чорнобилі буде починатися саме в цей день.
Нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним та перетворює його на частину історії. Також це дає можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення.
Разом зі студією Other Land та Orient Web Development був створений новий сайт Чорнобильської зони. Його основна ідея також полягає у перетині часів: минулого, теперішнього та майбутнього. Таким чином, на сайті користувачі можуть подорожувати у часі. Відвідати новий сайт можна за посиланням.