Прощавайте, щоденні круасани та капучино. Прощавай, спекотний південь Франції, що відповідає лише брендам з Fortune 500. Прощавайте, парад яхт та набережна Круазет зі знаменитими пляжами. Я повертаюся до реальності.
У посаді Крістіни Гарнетт, старшого менеджера з маркетингу офлайн-спільноти та адвокації в HubSpot, нема слова “chief” («керівник»), хоча вона мала честь бути присутньою та виступати на фестивалі Cannes Lions від імені Hubilo та BizBash. Крістіна ділиться своїми думками — розкаує про «хороше» та «погане» — й утримується від точки зору, яка бачить цей досвід лише через рожеві від rosé окуляри.
Хороше (le bon)
- Канни.
Місто — саме по собі бренд. Південь Франції, місце збору модних і багатих, не розчарує. Місцеві жителі розуміють, що Канни — популярне місце відпочинку, вони доброзичливі та пристосовані до гостей фестивалю, які ледь можуть вимовити слово французькою.
Було б цікаво побачити тут активацію Duolingo в майбутньому, оскільки можна уявити багато цікавих можливостей вивчити більше французької мови під час самого фестивалю.
- Люди.
За останні кілька років ми стали значно більше спілкуватися через Zoom, надавати перевагу віддаленим робочим процесам та можливості приєднатися до зустрічі за наявності Wi-Fi. Відсутність особистої взаємодії між людьми глибоко відчувається, і неможливо переоцінити енергію оточення інших на подібному заході.
Наразі мої найприємніші спогади — це розмови з людьми на Twitter Beach, малювання на Pinterest Beach та вечірки на яхтах за розмовами про все — від затримки рейсів до улюблених панелей та активацій.
Нам знову відчайдушно потрібен зв’язок, а можливість розділити разом цей брендовий та рекламний дивовижний світ сприяє налагодженню стосунків за лічені дні, що зазвичай би зайняло тижні чи роки.
- Активації та програма.
На Cannes Lions дуже багато різних подій — це добре, оскільки змушує вас віддавати перевагу своєму досвіду. Ви тяжієте до унікального.
Pinterest Beach був моєю улюбленою активацією — прогулянка через тунель інтернет-тривоги з токсичними повідомленнями, що прикрашають кожну стіну: «Леви — для переможців», «не у всіх є талант». Вас переповнюють звуки сповіщень із соціальних мереж. Нарешті ви уникнете потоку негативу в інтернеті та побачите яскравий, залитий сонцем пляж з альтанкою у французькому стилі, прикрашеною словами «тут інакше».
На гостей чекали такі активності, як центр малювання, татуювання, станції розіграшів і дошки прогнозування тенденцій, а також дуже необхідний відпочинок від соціальних сповіщень. Співробітники демонстрували, як користувачі Pinterest ставляться до платформи та її UX-дизайну.
Цей досвід ще більше покращується завдяки тому, що команда Pinterest відповідає на твіти й лайкає твіти та дописи в соціальних мережах, де обговорюється цей досвід. В результаті Pinterest сприяє подальшій взаємодії як особисто, так і онлайн.
Погане (le mauvais)
- Сесії.
Не всі панелі та сесії були поганими, але варто зазначити, що щодня демонструвався «словесний салат».
Оскільки для людей стає доступним все більше програм, ці сесії конкурують не тільки з Каннами та самим пляжем, але й з меншими подіями, які мають більшу цінність. До кінця тижня це виглядає як одна масштабна вечірка, тому що принаймні ви розважаєтеся та спілкуєтеся з іншими, а не чуєте ту саму риторику, яку ви чули на мільйонах вебінарів.
Інколи здається, що бренди, які кажуть ці банальності, не дотримуються власних порад. Тож, наприклад, якщо ви говорите про зв’язок зі своєю аудиторією, але ваші клієнти в Каннах можуть зв’язатися з вами лише, якщо вони VIP-персони, — це проблема.
Я закликаю такі бренди повернутися до роботи і ставитися до своїх клієнтів, як до знаменитостей, яких вони приймали під час подій тижня. Щоб вони відчували себе цінними та особливими, знадобиться значно менше часу та грошей.
- «Прапорці».
Було проведено кілька сесій, присвячених гендерній рівності на роботі та способам стимулювання змін. Також провели першу панель ЛГБТК+, і не залишилося непоміченим, що для цього знадобилося так багато часу.
Ці сесії та панелі чудові, але якщо робота не буде продовжена за межами Канн, це просто «прапорці».
Коли Грінпіс захопив Палац, фестиваль, здавалося, завмер. Рух було зупинено, і це стало головною подією ранку. Але, на жаль, здається, що за тиждень подій і трюків Грінпіс вирішив говорити мовою фестивалю і зробити все, що потрібно, щоб привернути увагу.
Як і на цих сесіях, ми розуміємо проблеми, з якими стикається наш світ — екологічна криза, расизм, мізогінія, гомофобія і т.і. Але коли сесії іноді проводяться замість дій? І що після цього можна просто сказати «ми спробували»? Нам потрібно більше впливу.
- Розкіш.
Багатьох, із ким я спілкувався, вразила розкіш. Все це на тлі світу, який переживає економічний спад та війну в Україні. Ця країна чудес була більше схожою на бульбашку, з якої нас видернуть наприкінці тижня.
Коли ми покидали фестиваль, реальність обійняла нас привітними й агресивними руками, суворим нагадуванням про палаючий світ, від якого ми змогли втекти протягом тижня.
І наостанок
Канни — це справді важливий пункт у листі бажань, фестиваль, який змушує вас дивитися на світ маркетингу та реклами з дитячим подивом. Ви будете гуляти, спілкуватися, визначите, які креативні ідеї можете привнести у свою команду. Я сподіваюся, що це вартісний час, який розширить свій вплив за межі берегів Франції, оскільки ці блискучі творчі уми повинні не лише завоювати левів, але й допомогати зробити світ кращим.
Кавер: MMR