Канкан, френч-хауз та інше: Renault вшанував революційний дух Франції у різних галузях
30 Вер 2024, 16:26

Канкан, френч-хауз та інше: Renault вшанував революційний дух Франції у різних галузях

З нагоди довгоочікуваної появи в дилерських центрах Renault 5 E-Tech бренд автомобілів та агенція Publicis Conseil представили новий ролик, який ілюструє авангардний дух Франції з її постійним прагненням до інновацій та прогресу.

Емблематична модель свого часу, найбільш продаваний автомобіль у Франції з 1973 по 1984 рік, R5 втілює форму революції, зробленої у Франції.

Сорок років потому Renault 5 повертається, повністю перероблений, щоб відповідати сучасним викликам: 100% електричний, перероблені та придатні для вторинної переробки матеріали, інноваційні технології, зроблено у Франції. На знак поваги до французького походження, незабаром на цьому автомобілі з’явиться незвичайний аксесуар — тримач для багетів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик є подорожжю через різні історичні періоди, у якій автомобіль зустрічається з іншими іконами, кожна з яких уособлює форму революції у своїй галузі: музика френч-хауз, Французька нова хвиля на чолі з Жан-Люком Годаром, от-кутюр, Мулен Руж з французьким канканом тощо. Так багато сфер, в яких Франція досягла успіху, впроваджувала інновації та залишила свій слід, прищеплюючи довготривалі зміни. Тому що революція — це французька річ.

Подорож Renault 5 завершується переосмисленням картини Ежена Делакруа «Свобода, що веде народ», на якій всі головні герої, рушійні сили революції, вітають Renault 5, коли він проїжджає повз них.

Ролик транслюватиметься по телебаченню в 45-секундному та 30-секундному форматах з 29 вересня у Франції, а потім по всій Європі, щоб супроводжувати комерційний запуск в дилерських центрах та перші поставки клієнтам.

Розкажіть друзям про новину