Канадські інфлюенсери змінили свої адреси для допомоги бездомним
28 Лют 2024, 14:46

Канадські інфлюенсери змінили свої адреси для допомоги бездомним

Організації Dans la rue, яка допомагає бездомній молоді та молоді з груп ризику, у співпраці з креативною агенцією LG2 запустили впливову ініціативу, спрямовану на допомогу бездомній молоді цього зимового сезону.

Нова кампанія під назвою «Change of Address» працює з французькими креаторами контенту Луї Блуаном, Алексом Больє-Маршаном, Еммануель-Саламбо Дегуара та Карелом Кадоре, які публічно повідомили, що тимчасово змінили свою поштову адресу, щоб надлишки безкоштовного зимового одягу, який вони отримують від брендів, доставлялися до Dans la rue.

Цим вчинком вони звернулися до інших інфлюенсерів та аудиторії із закликом до пожертв. Ініціатива «Change of Address» покликана підвищити обізнаність про зростаючі потреби Dans la rue та стан безпритульності молоді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми вдячні LG2 та креаторам контенту за цю інноваційну ініціативу на підтримку Dans la rue. Вона ще раз демонструє щедрість і солідарність населення по відношенню до молодих людей, які живуть на вулиці. Завдяки цій співпраці ми зможемо забезпечити молодих людей теплим одягом, що є нагальною потребою в цю пору року, таким чином сприяючи їхньому добробуту та гідності», — сказала Мірланд Міран, заступник директора з питань профілактики, втручання та клінічних програм Dans la rue.

Останні дані Dans la rue підкреслюють нагальність ситуації з молодіжною безпритульністю в Монреалі. За останній рік організація значно збільшила кількість людей, які користуються її послугами: 18 200 відвідувань денного центру (зростання на 44%), 22 325 відвідувань фургона (зростання на 20%), 1 690 направлень на підтримку психічного та фізичного здоров’я (зростання на 62%) та 1 125 направлень на отримання житла (зростання на 60%).

Протягом 24 годин з моменту запуску оригінальний пост в Instagram організації Dans la rue зібрав 114 тис. органічних переглядів, понад 2 500 вподобань та 670 поширень. З того часу ще двадцять інфлюенсерів зголосилися приєднатися до ініціативи.

Розкажіть друзям про новину