Батьки спортсменів часто згадуються в олімпійській рекламі, але тепер канадська пивоварня Molson додала до цієї концепції кумедний відтінок.
Замість того, щоб просто подякувати мамам і татам за всю матеріальну та емоційну підтримку, яку вони надали своїм дітям, компанія Molson реально підписала угоди про підтримку з батьками, діти яких входять до збірної Канади. Будучи офіційним партнером збірної Канади, Molson надає цим спонсорам все, що спортсмени очікують від угоди: оплачувані контракти, головну роль у рекламному ролику та документування їхньої подорожі до Парижа через соціальні мережі бренду пива.
І, як сказано в ролику, вони також, звичайно, отримають трохи пива за рахунок Molson.
Креативна агенція Rethink розробила трюк, який трохи нагадує підписання агенцією Doner минулорічних угод зі студентками-медсестрами. Ролик продовжує тему Molson «Everyone In», представлену минулого року.
«Зак завжди мріяв поїхати на Олімпіаду. Коли ваша дитина настільки віддана улюбленій справі, ви ніколи не скаржитеся, — кажуть Джо та Рейчел Клей, батьки гімнаста Закарі Клея. — Робота понаднормово, сотні поїздок до спортзалу та з нього, в аеропорт та з нього — все це було варте того, бо він здійснив свою мрію. Як батьки, це саме те, що ви повинні робити. Для нас велика честь отримати офіційну підтримку Molson».
«Ми хотіли зробити щось значуще, щоб підтримати сім’ї спортсменів, які неймовірно важко працювали, надаючи нескінченну підтримку та енергію, щоб допомогти своїм дітям вийти на найбільшу спортивну сцену», — сказала Кара Фіцпатрік, маркетинг-директорка Molson та Economy Brands.