Канадська мережа ресторанів відкрила кімнату гніву для розчарованих хокейних шанувальників
08 Тра 2024, 15:42

Канадська мережа ресторанів відкрила кімнату гніву для розчарованих хокейних шанувальників

Коли хокейні команди вилітають з плей-офф, їхні вболівальники можуть бути дуже емоційними. Канадська мережа ресторанів Boston Pizza вирішила допомогти торонтонцям випустити пар та підтримати їхні емоції.

Після того, як «Торонто Мейпл Ліфс» вилетів у сьомій грі проти «Бостона», Boston Pizza швидко мобілізувалася, щоб створити кімнату гніву в ресторані, де вболівальники могли виплеснути своє розчарування і знову вболівати за інші канадські команди, що залишилися в плей-оф.

Ініціатива була створена у партнерстві з агенцією Camp Jefferson.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Виліт «Торонто» болючий, але ми тут, щоб полегшити розчарування. І що може бути кращим місцем для цього, ніж місце з назвою «Бостон» у назві? — сказав Джеймс Кавалецький, віце-президент з маркетингу Boston Pizza International. — Ми заохочували фанатів «Торонто» розслабитися, повеселитися, а потім повернутися до вболівання за інші канадські команди, насолоджуючись іграми у ВР».

Кімната гніву BP була швидко створена на наступний день після вильоту «Торонто» з плей-оф на парковці місцевої піцерії Boston Pizza, і вона була доступна для фанатів, щоб виплеснути своє розчарування від вильоту протягом двох днів. Коли люди виходили з кімнати гніву, їм давали подарункову картку BP, щоб вони могли попрямувати до BP, щоб повболівати за інші канадські команди.

Ця ініціатива є частиною ширшої кампанії BP «Team up for the Win», яка заохочує канадців відкинути свою відданість улюбленій команді під час регулярного сезону і підтримати всі команди, що змагаються, в надії повернути Кубок до Канади вперше з 1993 року.

Просування «Rage Room» відбувалося за допомогою PR та інфлюенсер-маркетингу, а також платної кампанії в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину