Кампанія у соцмережах перетворила фото святкових страв у донати на боротьбу з голодом
30 Гру 2022, 12:43

Кампанія у соцмережах перетворила фото святкових страв у донати на боротьбу з голодом

Свята сповнені традицій: вечері з близькими, запалювання гірлянд, подарунки, а із нещодавніх — фотографування святкових страв та шерінг у соцмережах. Консалтингова компанія Matter Unlimited, створила нову благодійну кампанію для організації The Hunger Project, яка бореться з голодом, цього святкового сезону.

#FoodPicFund — це амбітна кампанія в соціальних мережах, яка заохочує пожертвування, коли люди діляться своїми святковими фотографіями їжі, а також повідомляють про місію організації та запрошують всіх допомогти зробити світ більш повним.

Заснована у 1977 році The Hunger Project прагне стійкого викорінення голоду у світі та очолює зусилля в Африці, Південній Азії та Латинській Америці, де вона реалізує програми, спрямовані на мобілізацію сільських низових спільнот для досягнення сталого прогресу в галузі охорони здоров’я, освіти та харчування. Рік добігав кінця, і вони прагнули очолити свою першу платну медіа-кампанію, щоб охопити нову аудиторію та активувати творчу платформу, яка могла б допомогти підвищити обізнаність та донати цього святкового сезону.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«The Hunger Project покликаний покінчити з голодом і злиднями, розробляючи стійкі, масові, орієнтовані на жінок стратегії і виступаючи за їх широке впровадження в країнах по всьому світу», – пояснює президент Matter Unlimited Олександра Гордон. «Напередодні свят ми знали, що нам потрібно щось, що зупинить прокручування стрічки у конкурентному сезоні подарунків. #FoodPicFund був нашим рішенням, і ми дуже пишаємося тим, що співпрацюємо з цією організацією, щоб втілити його у життя».

Компанія включає органічні публікації і платні медіа, що підвищують поінформованість в Instagram і Facebook, закликаючи людей робити пожертвування в організацію як «плату» за те, що вони діляться своїми фотографіями їжі. У міру розширення проекту Matter також вивчатиме різні способи підвищення обізнаності, включаючи охоплення інфлюенсерів, ботів у соціальних мережах, які автоматично пропонують користувачам, які поділилися фотографіями їжі, зробити свій внесок у фонд, та партнерські відносини з додатками, які відіграють роль у процесі фудшерінгу.

Розкажіть друзям про новину