Кампанія про сміливість українців з’явилася на Тайвані
20 Лип 2022, 15:59

Кампанія про сміливість українців з’явилася на Тайвані

Міжнародна рекламна кампанія Bravery to be Ukraine, яка навесні цього року була розміщена в більш ніж 140 містах світу, з липня також з’явилася і на Тайвані. Ініціаторами такого масштабування стала комунікаційна група dentsu Ukraine та Українська асоціація китаєзнавців. Реалізацію медіарозміщення займалися команди Posterscope Ukraine та Carat Ukraine, спільно з колегами з dentsu Taiwan.

«Пошуки шляхів реалізації цієї кампанії розпочалися ще у квітні, коли CEO dentsu Ukraine Олександр Гороховський, зателефонував, щоб порадитися з китайського питання і можливості розширення проєкту Bravery, – розповідає Віта Голод, голова правління Української асоціації китаєзнавців, – Далі був переклад і узгодження шрифтів зусиллями волонтерів Асоціації, потім адаптація макетів і нарешті запуск кампанії. Протягом 4,5 місяців наша Асоціація веде активну інформаційно-перекладацьку роботу в китайському інформаційному просторі, щоб правду про війну в Україні дізнавалося якомога більше країн. Тепер до наших напрацювань доєднався і Тайвань – запуск цієї кампанії, безперечно, є ще однією репутаційною перемогою України на інформаційному фронті».

Медіакампанія триватиме місяць і об’єднає більш ніж 380 цифрових панелей на вулицях, у ТРЦ, на залізницях та автовокзалах, в аеропорту Тайваню. Крім того, будуть задіяні 600 автобусів з екранами всередині та 20 автівок таксі із зовнішнім брендуванням. Прогнозована кількість контактів – більше 10 мільйонів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламний інвентар комерційною вартістю  близько $150К, як і все розміщення кампанії за кордоном, було надано мережею dentsu безоплатно.

«Ми дуже вдячні нашому партнеру dentsu Taiwan за підтримку. Без сприяння колег це розміщення навряд чи могло б відбутися. Сподіваюсь, що це тільки перші кроки масштабування кампанії на Схід. Ми усвідомлюємо, наскільки важливо зараз просувати бренд України в азійському напрямку заради перемоги в складній гібридній війні. І також розуміємо, що міжнародні зв’язки, налагоджені бізнесом, часто можуть бути більш ефективними і оперативними, ніж суто офіційні», – коментує Олександр Гороховський, CEO Dentsu Ukraine.

Нагадаємо, раніше глобальна мережа dentsu реалізувала розміщення кампанії Bravery to be Ukraine у 19 країнах, зокрема США, Канаді, Індії та країнах Європи, загальною вартістю в більш ніж $3 млн. Креативна ідея була розроблена агенцією Banda спільно з Офісом президента України та Міністерством цифрової трансформації України.

Розкажіть друзям про новину