Кампанія Zara обурила користувачів через фото мертвих тіл
11 Гру 2023, 12:51

Кампанія Zara обурила користувачів через фото мертвих тіл

Компанія Zara зіткнулася з негативною реакцією користувачів соцмереж після використання в рекламній кампанії скульптур з відсутніми кінцівками.

Кампанія під назвою «The Jacket» є частиною серії Atelier, яку бренд описує як «лімітовану колекцію бренду, що відзначає прихильність до майстерності та пристрасть до художнього вираження».

На фотографіях модель Крістен Макменамі позувала з манекенами, загорнутими в білу тканину і пластик. Зображення порівняли з руйнуваннями в Газі, а манекени — з тілами загиблих.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Коментуючи пост Zara про кампанію, Мелані Елтурк, виконавча директорка модного бренду Haute Hijab, сказала: «Це ненормально. Що це за хворі, збочені і садистські зображення, на які я дивлюся?».

Тим часом, користувачі X закликають людей «бойкотувати Zara».

Наразі бренд ніяк не прокоментував ситуацію, проте фото, які викликали негативну реакцію у соцмережах, видалили.

Розкажіть друзям про новину