Jeep провів краш-тест свого автомобіля у світі динозаврів
23 Чер 2025, 12:44

Jeep провів краш-тест свого автомобіля у світі динозаврів

Jeep повертається на територію динозаврів. У партнерстві з Universal Pictures та Amblin Entertainment бренд запустив нову маркетингову кампанію для майбутнього блокбастера «Світ юрського періоду: Занепале Відродження», який вийде в прокат 2 липня.

Рекламний ролик показує Jeep Wrangler, який проходить випробування на пригодність у дикій природі, долаючи велоцираптора, тиранозавра, спінозавра, компсогнатуса, титанозавра, кетцалькоатля та дитинча аквілопса.

У рекламі представлено сім видів динозаврів — це найбільша кількість і найширший спектр динозаврів, які глядачі коли-небудь бачили в рекламному ролику Jeep, знятому спільно з серією фільмів про Парк Юрського періоду.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео