JBL та Budweiser представили колекцію колонок, натхненних пивними бляшанками
28 Сер 2024, 17:03

JBL та Budweiser представили колекцію колонок, натхненних пивними бляшанками

Світи музики та пива об’єдналися у колаборації, яка є настільки ж несподіваною, наскільки й інноваційною.

Американський пивний бренд Budweiser та бренд акустичних систем JBL об’єднали зусилля, щоб випустити серію кастомізованих колонок, які оспівують музику та стиль життя в унікальний спосіб.

Колонки поєднують легендарну якість звуку JBL з виразною естетикою пивного бренду. Дві моделі колонок, JBL Flip 2 та JBL Go Essential, мають щонайменше вісім дизайнів, що нагадують бляшанки Budweiser, і стануть модним аксесуаром, який ідеально підійде для вечорів з друзями або барбекю на свіжому повітрі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця безпрецедентна колаборація, запущена ексклюзивно в Бразилії, не просто маркетинговий трюк. Вона має на меті відзначити музичну культуру, будь то на фестивалях, концертах чи навіть вдома. Budweiser, відомий своїми ініціативами у світі музики, та JBL, еталон аудіотехніки, разом створили продукт, який перевершує очікування споживачів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео