Іспанець Рамон Хамон спитав австралійців, чому вони не їдять більше свинини
12 Чер 2024, 13:52

Іспанець Рамон Хамон спитав австралійців, чому вони не їдять більше свинини

Національне представництво австралійських виробників свинини Australian Pork Limited запустило нову кампанію, представивши нового персонажа — Рамона Хамона. Загадковий чоловік у рожевому костюмі захоплюється свининою і хоче дізнатися, чому австралійці не їдять її більше.

Вдихнувши нове життя в давню кампанію «Get Some Pork on Your Fork», агентство Dig отримало завдання підвищити обізнаність про свинину та її цінність як повсякденного білкового продукту.

У центрі кампанії — іспанець Рамон Хамон, який долає поширені бар’єри щодо свинини, просто запитуючи: «Por qué?» («Чому?»).

Кампанія буде запущена на національному рівні через телебачення, радіо, зовнішню рекламу, пресу, друковані видання, диджитал, соціальну, ритейл та піар-активність.

Анна Пейн та Оуен Брайсон, креативні директори Dig: «Свинина — це смачна родзинка у повсякденному житті, і це саме те, що пропонує Рамон Хамон. Нам було дуже приємно втілювати цю кампанію в життя разом з командою Australian Pork Limited. Ми впевнені, що вона принесе результати для австралійської свинини, а також, можливо, збільшить продажі рожевих костюмів».

Марго Андре, головний виконавчий директор Australian Pork Limited: «Агентство Dig взяло нашу вже культову маркетингову кампанію «Get Some Pork on Your Fork» та створило на її основі нового сміливого персонажа, щоб надихнути австралійські сім’ї відкрити для себе багатогранність свинини, вирощеної в Австралії. Сила нового напрямку кампанії стала очевидною з того моменту, як ми вперше її побачили, і ми дуже пишаємося тим, що сьогодні запускаємо її по всій країні».

Розкажіть друзям про новину