Ісландія останніми роками стала відома туристичними кампаніями, які виділяються деякими дивовижними ідеями за участю поні та двійників Марка Цукерберга. В останній вона дотримується цієї тенденції, оскільки закликає космічних туристів прилітати туди.
Після спроб мільярдерів, таких як Річард Бренсон, Ілон Маск та Джефф Безос зробити космічний туризм реальністю, природний ландшафт Ісландії знаходиться в центрі уваги останньої кампанії країни під назвою «Iceland. Better Than Space», в якому наголошується, що це життєздатна альтернатива.
Космічним туристам та космонавтам пропонується здійснити дешевшу та екологічно чистішу подорож до країни, де вони отримають необмежену кількість кисню, свіжих продуктів та зможуть взяти участь у геотермальному спа.
Сігрідур Дегг Гудмундсдоттір, голова Visit Iceland, пояснила, що послання полягало в тому, що, щоб відвідати країну, взагалі не потрібно покидати планету.
«Ми знаємо, що серед космічних мандрівників-початківців, які відклали свої поїздки і які ще не знають, коли вони доберуться до космосу, ймовірно, є розчарування. Ось чому ми закликаємо їх натомість вирушити у подорож набагато ближче до будинку і за невелику частину ціни та вуглецевого сліду», — додала вона.
У 100-секундному фільмі, знову ж таки від креативного агентства SS+K, також є білборд, який був запущений у космос за допомогою електронного планшета, прикріпленого до метеозонду за допомогою GoPro, щоб упіймати будь-яких космічних туристів, які нині не перебувають на Землі.
«Націлившись на цю конкретну аудиторію та запустивши білборд у космос, ми сподіваємося спонукати людей розглянути загальну картину та побачити, що реальна цінність подорожей полягає у взаємодії, яку ви створюєте з іншими людьми, і що, як ви знаєте, необмежені запаси кисню дійсно вплинуть на ваше рішення», — продовжила Сігрідур Догг Гудмундсдоттір.
Компанія проходитиме на веб-сайті Visit Iceland, а також на її платформах у соціальних мережах та на YouTube, а PR здійснюватиметься M&C Saatchi.