Instagram робить перегляди основним показником для всіх своїх форматів контенту. Це означає, що креатори зможуть відстежувати ту саму метрику для Reels, Stories, фотографій тощо.
«Історично ми показували різні показники для Reels та інших дописів, але ми хочемо розвивати їх, щоб було легше зрозуміти, як працює ваш контент, незалежно від формату», — пише керівник Instagram Адам Моссері.
Перегляди відрізняються від охоплення, каже Моссері у відео, оскільки одна й та сама людина може переглядати один і той самий контент кілька разів.
Хоча перегляди можуть бути новою основним показником, Моссері також рекомендує креаторам стежити за кількістю поширень публікації. За його словами, обидва показники є «чи не найважливішими для тих, хто намагається зрозуміти, як їхній контент працює в Instagram».