Індійська платформа доставки їжі Swiggy Instamart привітала читачів у Мумбаї, розмістивши рекламу з ароматом манго на першій шпальті газети The Times of India.
Реклама містила яскраві зображення манго та напис: «Прочитайте цю рекламу носом». Кампанія має на меті посилити сенсорну привабливість манго, роблячи досвід онлайн-покупок більш захоплюючим і привабливим.
«Цією кампанією ми хотіли вийти за рамки традиційної реклами і створити чуттєвий досвід, який запалює почуття і приносить радість сезону манго безпосередньо нашим клієнтам, — говорить Ашват Свамінатан, CGMO компанії Swiggy. — Використовуючи потужну концепцію нюху, ми змогли не лише передати суть свіжого манго, але й допомогти користувачам миттєво вгамувати свою жагу до нього, замовивши його на Swiggy Instamart».
Газета The Times of India розповсюдила близько 800 000 примірників спеціального випуску по Мумбаї, де реклама на першій та другій сторінках швидко привернула увагу широкої аудиторії та отримала визнання в соціальних мережах.
Кампанія була проведена у співпраці з агенцією Havas Media India.
«Ця кампанія є свідченням сили друку у створенні вражаючих повідомлень. Поєднавши сенсорну привабливість аромату з візуальним впливом друку, ми змогли створити дійсно значущий досвід, який резонував з аудиторією. Ця креативна ідея влучила в цільову аудиторію, адже вона використала культурні нюанси поєднання сезонності з любов’ю мумбайців до манго», — говорить Удай Мохан, генеральний директор Havas Media India.