IKEA запросила покупців зазирнути до шафи, наповненої осудом та упередженнями до ЛГБТК+
16 Лип 2024, 11:03

IKEA запросила покупців зазирнути до шафи, наповненої осудом та упередженнями до ЛГБТК+

До Місяця гордості індійський підрозділ меблевого гіганта ІКЕА запустив кампанію, яка змусить переосмислити шафи та упереджені уявлення про них. Фільм під назвою «The Closet» відкриває двері до боротьби, з якою стикається ЛГБТКІА+ спільнота.

Відео, створене рекламним агентством Leo Burnett India, поміщає глядачів у саме серце проблеми, запрошуючи їх зайти до фізичної шафи, встановленої в магазині IKEA. Тут їх оточує шепіт суспільного осуду, упередження, які змушують ЛГБТКІА+ жити в страху та приховувати свою справжню сутність.

Ця кампанія пробивається крізь шум своєю простотою. Поміщаючи глядачів безпосередньо в простір, який відображає ізоляцію, яку часто відчувають ті, хто не є гетеросексуальними або цисгендерними, «The Closet» сприяє емпатії та закликає глядачів протистояти власним упередженням, супроводжуючи цей досвід центральним меседжем: «Шафи для одягу, а не для ідентичностей».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«За допомогою «The Closet» ми маємо намір зазирнути у незручний світ для багатьох представників ЛГБТК+ спільноти. Нагадування про те, що нам потрібно будувати світ, який є більш прийнятним і наповненим любов’ю, де ніхто не повинен жити в незручному просторі лише за те, що він є справжнім», — ділиться Правін Сутар, національний креативний директор Leo Burnett Orchard.

Розкажіть друзям про новину