IKEA використала естетику серіалу «Розрив» для реклами своїх офісних меблів
24 Бер 2025, 12:02

IKEA використала естетику серіалу «Розрив» для реклами своїх офісних меблів

Якщо коли-небудь хотілося, щоб робочий простір передавав елегантність серіалу «Розрив», то IKEA має саме те, що треба.

Ритейлер використав естетику серіалу для просування офісних меблів, які могли бути викрадені з Lumon Industries.

Інтер’єри «Розриву» балансують на тонкій межі між антиутопією та сучасним дизайном, поєднуючи суворі білі стіни з плавними вигинами та ретрофутуристичною геометрією.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

IKEA Australia розмістила цю рекламу на своєму каналі TikTok, у якій розумно використовує цю напругу, підкреслюючи мінімалістичні столи, акустичні екрани та похмуре освітлення.

Робоче місце, яке виглядає в рівній мірі елегантним і тривожним, ыдеально підходить для тих, хто цінує продуктивність з домішкою екзистенційного страху.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео