IKEA використала естетику серіалу «Розрив» для реклами своїх офісних меблів
24 Бер 2025, 12:02

IKEA використала естетику серіалу «Розрив» для реклами своїх офісних меблів

Якщо коли-небудь хотілося, щоб робочий простір передавав елегантність серіалу «Розрив», то IKEA має саме те, що треба.

Ритейлер використав естетику серіалу для просування офісних меблів, які могли бути викрадені з Lumon Industries.

Інтер’єри «Розриву» балансують на тонкій межі між антиутопією та сучасним дизайном, поєднуючи суворі білі стіни з плавними вигинами та ретрофутуристичною геометрією.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

IKEA Australia розмістила цю рекламу на своєму каналі TikTok, у якій розумно використовує цю напругу, підкреслюючи мінімалістичні столи, акустичні екрани та похмуре освітлення.

Робоче місце, яке виглядає в рівній мірі елегантним і тривожним, ыдеально підходить для тих, хто цінує продуктивність з домішкою екзистенційного страху.

Розкажіть друзям про новину