IKEA відкрила свій перший бутик-готель Las Dunas de Santa Catalina Boutique House у Лас-Пальмас-де-Гран-Канарія, і ніхто б про це не здогадався.
А все тому, що тут немає жодного жовто-синього логотипу, збірних меблів і типових для бренду вказівних табличок. Натомість — мінімалістичний, елегантний, місцевий готельний досвід, створений, щоб ви забули все, що, як ви думали, знаєте про шведський бренд.
Цей 2-зірковий готель на 20 номерів, розташований за п’ять хвилин ходьби від пляжу Лас-Алькараванерас, нічим не нагадує скандинавський шоурум.
Номери вирізняються виваженою стриманістю: паркет, світле дерево, білі стіни, вироби ручної роботи та м’яке освітлення, що підкреслює канарський стиль життя.
Ідея — запропонувати тонке занурення у світ дизайну IKEA, але без агресивного маркетингу, корпоративного сторітелінгу, натомість з м’яким, комфортним, майже конфіденційним клієнтським досвідом.
Цим проєктом IKEA випробовує новий формат: гостинність без бренду, далеку від своїх комерційних коренів. Сміливий крок у світі, перенасиченому логотипами, який тут віддає перевагу відчуттям, а не миттєвому впізнаванню.
Досвід на цьому не закінчується: у тому ж місті вже заплановано відкриття другого готелю під назвою Las Vegas de Ciudad Jardín Suites. Він об’єднає дві традиційні вілли на загальну кількість 21 номерів, як і раніше без впізнаваних меблів, у дусі дизайну та місцевої культури.