Balenciaga не новачок у тролінгу завдяки своїм нестандартним речам, як, наприклад, лімітовані зношені кросівки або cумка у формі мішка для сміття.
Останньою гучною річчю від бренду стала спідниця-рушник з весняної колекції 2024 року, яка коштує 925 доларів США.
IKEA вирішила покепкувати з Balenciaga, випустивши власну версію спідниці-рушника.
Спідниця-рушник від Balenciaga з махрової тканини дебютувала на початку цього року під час Тижня моди в Парижі. В описі виробу можна знайти такі примітки, як «унісекс», «звичайний крій», «середня талія», «довжина до коліна», «вишивка Balenciaga тон в тон спереду» та інші, які є звичайними атрибутами рушників — нічого особливого.
Для створення «спідниці» шведський ритейлер звернув увагу на свій банний рушник VINARN, який коштує 10 доларів США.
Окрім схожості зі спідницею-рушником Balenciaga, IKEA також відтворила візуальний образ бренду за допомогою чорного худі, сонцезахисних окулярів, бежевих штанів вільного крою та чорних туфель.
Для тих, хто хоче вийти у спідниці-рушнику на вулицю, IKEA пропонує VINARN у п’яти відтінках: світло-сірому/бежевому, білому, світло-рожевому та блакитному.