IKEA приваблює заощадливих покупців, апелюючи до їх вродженої любові до вигідних покупок, оскільки вона ставить на перше місце доступність, щоб завоювати прихильність клієнтів.
На противагу моментам радості, які приходять, коли вдається урвати вигідну пропозицію, шведський рітейлер пристосовується до суворих часів, позиціонуючи себе як безпечну гавань в умовах кризи вартості життя.
Розміщуючи асортимент продукції ІКЕА в центрі уваги, кампанія від агенції Mother говорить, що не обов’язково грабувати банк, щоб облаштувати свій дім, з різноманітними економічно ефективними меблями доступними для тих, хто має обмежений бюджет.
У рекламі показано гордого батька, який хизується своїм розкішним будинком, який він облаштував економічно вигідними та практичними виробами ІКЕА, а не дизайнерськими диванами.
Сара Грін, менеджер з маркетингу в ІКЕА у Великобританії та Ірландії, зазначає: «Кампанія ґрунтується на розумінні того, що ми можемо отримати стільки ж радості, якщо будемо кмітливими, скільки й екстравагантними. Ми хочемо продемонструвати різні способи, якими ми можемо підтримати людей у їхній ощадливості та допомогти їм жити багатшим життям, роблячи розумний вибір. Не лише через наш асортимент розумних товарів, а й через наші рішення, досвід та послуги з облаштування оселі».
Кампанія слідує за друкованою кампанією в ОАЕ, яка ілюструє, як ІКЕА подолала інфляцію з 2020 року.