Рекламуючи «зелені» зусилля, Ikea випустила три фільми з іграшками, які говорять. Один з роликів показав акулу, яка розповіла, що сталося, коли вона набралася сміливості, щоб запитати своїх батьків, як вони познайомилися.
Він пояснює, як йому сказали, що їхні шляхи перетнулися на розкішній яхті, що пливе Середземним морем, перш ніж вирушити на острів для вечірок Ібіца, де вони відчували себе як вдома. «Зрештою, яка вечірка без соломинки та чашки?» Ось тут і починається поворот сюжету. Виявляється, мила маленька акула зроблена з переробленого пластику і є гібридом соломинки та чашки.
Дві інші реклами в цій серії наслідують той самий дурний приклад. В одній із них зображено сицилійський синій кит, а в іншій — французька косатка, яка розповідає про їх унікальні сімейні історії.
Карла Клумпенаар, генеральний менеджер з маркетингу, комунікацій, дизайну товарів для дому та роздрібної торгівлі в Al-Futtaim Ikea в ОАЕ, Катарі, Єгипті та Омані, так прокоментувала це: «Колекція Blåvingad служить джерелом натхнення для всіх, спонукаючи нас до більш стійкого життя. Оскільки всі ми живемо в одному домі, дуже важливо, щоб ми брали на себе відповідальність і працювали над більш стійким майбутнім».