24 Січ 2023, 11:20

Hyundai показав, що милі не розділяють людей, а об’єднують

Hyundai робить все можливе, щоб охопити не лише загальний ринок, а й латиноамериканських споживачів у США, дебютувавши у своїй першій двомовній кампанії.

60-секундний фільм під влучною назвою «The miles that unite us» розповідає про людей, які подорожують та створюють спогади на своїх автомобілях Hyundai, припускаючи, що культурні відмінності зменшуються, коли люди долають милі разом. Кампанія була розроблена у співпраці з латиноамериканським маркетинговим агентством Lopez Negrete Communications і транслюватиметься в англомовних та іспаномовних ЗМІ протягом 2023 року.

«Наша перша двомовна рекламна кампанія бренду з Lopez Negrete виходить за рамки наших автомобілів, щоб по-справжньому відобразити погляд Hyundai на життя, що, хоча милі зазвичай вважаються показником географічного поділу, вони можуть об’єднувати нас, коли вони використовуються для створення спільного досвіду», – заявила директор з маркетингу Hyundai Motor America Анджела Зепеда.

«Ми також твердо віримо, що ця кампанія перетинає культуру та емоційно пов’язує різноманітну аудиторію, тому трансляція та діджитал кампанія відбуватимуться англійською та іспанською мовами, охоплюючи сьогоднішніх мультикультурних споживачів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео