Хвилі зі слів: як поромна компанія відтворила морську подорож у друкованій рекламі
11 Чер 2025, 10:58

Хвилі зі слів: як поромна компанія відтворила морську подорож у друкованій рекламі

Нова друкована кампанія з довгими текстами, розроблена агентством McCann Bristol для компанії Brittany Ferries, що займається перевезеннями на поромах, має на меті відтворити досвід морських подорожей як за допомогою дизайну, так і за допомогою текстів.

Дві реклами створюють хвилі за допомогою слів, коли корабель Brittany Ferries тихо проходить крізь блок тексту. Водночас розширений текст запрошує читача відкрити для себе приховані скарби, що також відображає відкриття, які чекають на мандрівників під час відпустки з Brittany Ferries.

Кампанія стартує у виданнях Guardian та Observer і триватиме протягом усього літа.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео