25 Тра 2023, 15:09

Хтось не чистив зуби, а хтось пройшов мало кроків: Apple викрив дані користувачів

Технологічний гігант Apple випустив офіційний документ, який містить огляд того, як він допомагає захистити дані, що зберігаються в додатку «Здоров’я» на iPhone і в HealthKit.

В останньому короткометражному фільмі лауреатка премії «Еммі» та акторка Джейн Лінч розповіла про повсякденне життя звичайних людей.

Ролик «The Waiting Room» стилізований під типовий кабінет лікаря, де пацієнти чекають на прийом. Поки люди приходять і йдуть, зірка серіалу «Хор» починає розкривати дуже особисту інформацію про кожного персонажа. Чоловік не чистив зуби з вівторка, жінка на ім’я Гілларі збентежена викриття, що вона пройшла лише 347 кроків, а хтось отримує від Лінч інформацію про його туалетні звички.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Все це дуже метафорично і весело, але слугує нагадуванням про величезну кількість персональних даних про здоров’я, які зберігаються в телефонах.

Технологічний гігант стверджує, що все наскрізь зашифровано і, як наслідок, дані в додатку «Здоров’я» не може прочитати ніхто, навіть Apple.

Apple вже давно прагне стати лідером у сфері конфіденційності даних в очах споживачів і в минулому неодноразово закликала до цього.

Бренд підкреслював, що мова йде не про те, щоб переконати людей, а про те, щоб підвищити обізнаність і допомогти людям відчути контроль і зрозуміти інструменти.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео