Ми з України звикли до зручностей. Ми забули, що таке носити паспорт із собою, викликати таксі по телефону, стояти в чергах, щоб заплатити за комуналку. Але коли почали займатися стратегією для сервісу онлайн-страхування hotline.finance, то виявили, що прогрес ще не повністю дійшов до цієї сфери. Якою б сучасною не здавалася людина, все одно залишається вірогідність того, що він/вона ще й досі страхується через знайомого знайомих та десь в бардачку тримає роздрукований страховий договір.
Ось цю стару звичку ми і вирішили побороти в новій рекламній кампанії hotline.finance від агентства Невгамовні. Українці — не русня, ми не дивуємося елементарним умовам цивілізації, як-от туалет у домі. Ми вже давно на іншому рівні прогресу, і онлайн-страхування — це маленька частинка цього прогресу.
Цією кампанією hotline.finance та агентство Невгамовні демонструють, що між «руськім міром» та Україною існує нескінченна цивілізаційна прірва. Тому, було вирішено показати сусідів як істот, які знаходяться на початку свого розвитку або на кінцевій стадії деградації. В той час як Дантес — це прообраз сучасного українця, якому комфортно жити на рідній землі, який звик до сервісів та робить все онлайн, навіть якщо це страховка на авто.
Заходиш на сайт, чи в додаток hotline.finance, обираєш одну з багатьох пропозицій від страхових компаній, порівнюєш умови та все — страховка в тебе в телефоні. Звичайно, в істот немає такого вибору, у них взагалі виборів нема.
Рекламну кампанію можна побачити на ТБ, на ютубчику, у соцмережах, на великих бордах у великих містах великої України.
Сподіваємося, що сусіди теж побачать нашу кампанію та подавляться cвоїм імпортозамінним бургером, і точка.