«Холостяк», «Єдині новини» та інше: як українці дивилися телебачення та які телеканали
19 Гру 2022, 13:41

«Холостяк», «Єдині новини» та інше: як українці дивилися телебачення та які телеканали

Попри блекаути та регулярні відключення електроенергії по всій країні, дивлення як окремих телеканалів, так і проєктів восени спостерігається на високому рівні. Водночас, наприкінці літа, попри виклики повномасштабного вторгнення, на провідних телеканалах країни все ж стартував осінній телевізійний сезон. Тож підводимо підсумки теледивлення останніх трьох місяців та розповідаємо, які телеканали і продукти збирали найвищі частки. 

Нагадуємо, що поки панель Nielsen, що до війни займалася телевимірюванням, готується до перезапуску, нині ринок орієнтується на дані переглядів від ОТТ-платформ. Зокрема, платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, що надає релевантну інформацію для формування ТВ-рейтингів незалежного агентства BIG DATA UA. До слова, BIG DATA UA займалася альтернативними вимірюваннями теледивлення ще до війни, паралельно із Nielsen. Відповідно, в нинішніх реаліях – це єдиний можливий спосіб отримати надійні та валідні дані щодо теледивлення та запитів аудиторії.

ТОП-20 телеканалів осені та контент

Згідно даних платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, ТОП-20 телеканалів осені очолює 1+1, який транслює марафон «Єдині новини». Окрім флагманського телеканалу групи, в ТОП-20 осені від 1+1 media увійшли 2+2, ТЕТ, Бігуді, Квартал ТБ та Paramount Comedy. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Восени на каналах «плюсів» відбулося декілька важливих премʼєр: на ТЕТ транслювався «Голос країни», спешл-епізод фінського проєкту «Пісня мого життя», нові сезони проєкту ЖВЛ, тревел-шоу «Світ навиворіт» з Дмитром Комаровим, «Ліги сміху», благодійні концерти «Вечірнього кварталу» тощо. 

На 2+2 ще з кінця літа транслювалися футбольні матчі окремих клубів у межах Чемпіонату України з футболу 15-го сезону УПЛ, історичний бій-реванш Усик-Джошуа, що зібрав рекордні показники телеперегляду. Восени на 2+2 стартував новий сезон циклу документальних програм «Загублений світ», а 14 жовтня (премʼєра фільму «Вузький міст») та 6 грудня (премʼєра одразу двох серій документального проєкту «Пригоди Ваньки-окупанта на Київщині», показ військово-патріотичної драми «Гвардія-2») телеканал мав спецпрогрування з нагоди важливих свят. 

Другу сходинку рейтингу ТОП-телеканалів осені очолив «Новий», програмна сітка якого в основному складається з фільмів, серіалів та тематичних програм. У рейтингу від StarLightMedia опинилися також телеканали СТБ та ICTV. Щодо головних премʼєр осені від групи – то на СТБ стартував новий сезон шоу «Холостяк», «Танці. World of dance», «Коли ми вдома. Разом до Перемоги», «Соловʼїне шоу». На «Новому» каналі запустилися проєкти «Пара на мільйон», «На ножах», «Аферисти в сітях» та інше. 

Флагманський телеканал Inter Media Group – Інтер – за результатами осені посів передостанню сходинку рейтингу, а НТН закріпився на 15 місці. Жодних премʼєрних продуктів на каналах групи восени не було. 

Водночас, восени суттєво зріс інтерес до «Суспільного мовлення», адже з 20 листопада транслюється чинний Чемпіонат світу з футболу. Загальна частка телеканалів мовника до кінця листопада склала 8,4%, а найкращий матч групового турніру, що пройшов 30 листопада, зібрав рекордну частку 28,3%. 

Щодо проєкту, який восени зібрав найкращі показники, – це «Холостяк» на СТБ, що стартував 28 жовтня з часткою 21,6%, яка у наступних випусках зросла і тримається на рівні 25%.

Медіагрупи та дивлення

Лідером у рейтингу медіагруп за результатами всієї осені є 1+1 media з середньою часткою 29,3%. StarLightMedia опинилася на 2-й сходинці з 23,5% частки, а Inter Media Group – на третій позиції з часткою 3,4%.

Дивлення телемарафону «Єдині новини»

Телемарафон «Єдині новини», до створення якого залучені провідні національні телеканали, продовжує втримувати велику аудиторію за результатами всієї осені. Водночас, пікове дивлення марафону спостерігається в дні масованих ракетних обстрілів, коли рівень напруги в суспільстві зростає, як і потреба в актуальній верифікованій інформації. 

За результатами осені, марафон зібрав середню частку 17,1%. Традиційно, найпопулярнішим за переглядом телеканалом в марафоні вже впродовж 9-ти місяців є 1+1 з відривом від ICTV в 2,5 рази.

Дивлення інших новинних каналів, які не в марафоні, має мізерну частку телеперегляду: 24 телеканал за результатами осені зібрав частку 1,6%, «Прямий» – 0,7%, «Еспресо» – 0,7%, а 5 канал – усього 0,3%. 

Найпопулярніші продукти на платформі Київстар ТБ восени

Одним з найпопулярніших розділів на платформі «Київстар ТБ» є серіали. За результатами всієї осені найбільше тайтлів у рейтингу серіалів, які користувачі подивилися найкраще – це продукти групи 1+1 media. 

Так, серед ТОП-20 представлені 11 серіалів, що виготовлялися на замовлення групи або у ко-продукції: «Плут» (3 місце), «Одного разу під Полтавою» (4 місце), «Моя улюблена Страшко» (5 місце), «Козирне місце» (7 місце), «Ангели» (11 місце), «Світ навиворіт» (15 місце), «Джек і Лондон» (16 місце), «Рідня» (17 місце), «Різниця у віці» (18 місце), «З ким поведешся» (19 місце), «Ментівські війни. Харків» (20 місце). Серед серіалів, що виготовляли або транслювали свого часу телеканали SLM, у рейтингу представлені такі продукти: «Кріпосна» (2 місце), «Мама» (6 місце), 10 сходинка ТОПу – серіал «Жіночий лікар», що транслювався на телеканалі «Україна», а 9 місце – серіал «Таємниця старого мосту». 

Водночас, серед продуктів іноземного виробництва, що представлені у ТОП-20 осені, лише кілька продуктів: американський серіал «Ходячі мерці» очолив ТОП, на 8 сходинці анімаційний фільм «Лего Ніндзяго: Сини Спінжитсу», 11-13 сходинки зайняли аргентинський телесеріал «Дикий ангел», мультсеріали «Губка Боб квадратні штани» та «Щенячий патруль» відповідно.

Розкажіть друзям про новину