Skittles об’єднався з ЛГБТК+ художниками для створення барвистої упаковки
11 Тра 2022, 13:25

Skittles об’єднався з ЛГБТК+ художниками для створення барвистої упаковки

Skittles відзначає Місяць Гордості, випускаючи фірмові набори, створені шістьма ЛГБТ+ художниками на знак солідарності зі спільнотою.

Традиційно кондитерський бренд приглушує свої знамениті райдужні кольори до монотонно-сірого, демонструючи спільні цінності, але цього року дещо по-іншому: у дизайні залишено «сплеск кольору», щоб показати, як люди «бачать веселку».

Розроблені у співпраці з рекламною групою Glaad, фірмові упаковки повертають трохи кольору протягом місяця, що є частиною зусиль із привернення уваги до райдужного прапора.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У Skittles був барвистий рік після запуску туру з вибаченнями за рішення в 2013 році замінити солодощі зі смаком лайма на яблука. Цей обмін було скасовано після того, як понад 130 тисяч фанатів Skittles поділилися своїм невдоволенням у соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео