Skittles відзначає Місяць Гордості, випускаючи фірмові набори, створені шістьма ЛГБТ+ художниками на знак солідарності зі спільнотою.
Традиційно кондитерський бренд приглушує свої знамениті райдужні кольори до монотонно-сірого, демонструючи спільні цінності, але цього року дещо по-іншому: у дизайні залишено «сплеск кольору», щоб показати, як люди «бачать веселку».
Розроблені у співпраці з рекламною групою Glaad, фірмові упаковки повертають трохи кольору протягом місяця, що є частиною зусиль із привернення уваги до райдужного прапора.
У Skittles був барвистий рік після запуску туру з вибаченнями за рішення в 2013 році замінити солодощі зі смаком лайма на яблука. Цей обмін було скасовано після того, як понад 130 тисяч фанатів Skittles поділилися своїм невдоволенням у соціальних мережах.