Hellmann’s виступає на захист тих, хто віддає перевагу картоплі фрі з майонезом, але може бути не готовий заявити про свої почуття.
Нова кампанія бренду майонезу «Ketchup Currency» заснована на результатах дослідження, яке показало, що третина американців полюбляють намащувати картоплю фрі майонезом, але соромляться робити це в присутності інших.
Ключовим елементом кампанії є мікросайт у стилі казино, який заохочує споживачів звільнити свої шухляди від залишків пакетиків кетчупу в обмін на купон, який можна використати на продукцію Hellmann’s, зокрема майонез.
Сайт використовує мультимодальне машинне навчання для виявлення та підрахунку упаковок кетчупу, а велика мовна модель інтерпретує результати відповідно до інформації про випуск. Споживачі можуть отримати купон на знижку $1 за 1-9 упаковок або купон на знижку $2 за 10 і більше упаковок.
Окрім мікросайту, у квітні Hellmann’s активує зовнішню рекламу на білбордах по всьому Чикаго поблизу місць, де споживачі найчастіше купують додаткові пакетики кетчупу, наприклад, кіоски з хот-догами та спортивні стадіони. Кожна реклама пропонуватиме споживачам кращий спосіб використання кетчупу та міститиме QR-код, який перенаправлятиме їх на мікросайт Hellmann’s.