Цього сезону Hellmann’s створює інший вид святкового настрою. Це майонез, який маскується під вишукане вино.
Бренд представив «Mayonnaise Blanc», по суті, це баночка з майонезом Hellmann’s, яка знаходиться у пляшці для вина. Огорнута гладкою блакитною оксамитовою стрічкою, пляшка віддає данину класичному дизайну бренду, але замість насиченого червоного або білого це «вино» — вершкове, терпке, безалкогольне і є 100% майонезом.
Джессіка Грігоріу, старша віцепрезидентка із маркетингу приправ Unilever North America, пояснює, що Hellmann’s «завжди був основним інгредієнтом класичних святкових страв». Однак цього року компанія робить його «основним подарунком, який займає центральне місце на ваших святкових зустрічах».
Цей продукт не лише для тих, хто пообіцяв зберігати тверезість. Він виник на основі досліджень, які показали, що під час святкового сезону, від Дня подяки до Нового року, міленіали відвідують або проводять у середньому 24 заходи. Крім того, близько 40% американців купують вино як подарунок під час свят.
«Mayonnaise Blanc» можна отримати тільки у рамках спеціального розіграшу, який відбудеться цього місяця.
Окрім оригінальної презентації, продукт всередині залишається тим самим надійним інгредієнтом для святкової кухні, готовий покращити все, починаючи від соусів і закінчуючи приготуванням індички.