Як там кажуть? Наслідування — найвища форма лестощів.
Можливо, хтось помітив, як багато різних баночок виглядають як баночки майонезу Hellmann’s, з її улюбленою блакитною кришкою, жовтими етикетками та іншими візуальними сигналами. У новій роботі для Hellmann’s агенція Ogilvy розумно і впевнено використало цей факт, використовуючи впізнаваність бренду майонезу №1 в Канаді, щоб підкреслити, наскільки вони пишаються тим, що їх так часто імітують.
До Дня Канади Hellman’s користується нагодою заявити про себе як про «компанію, яку з гордістю наслідують з 1913 року», переробивши свою культову банку так, щоб її було майже неможливо розрізнити. Виставлена на соціальній та зовнішній рекламі на Дандас-сквер у Торонто, робота Hellmann’s розкриває правду, що ховається у всіх на виду: Кожен хоче бути Hellmann’s, тому що Hellmann’s — найкращий.
«Імітатори. Самозванці. І хоча вони можуть обдурити ваші очі з першого погляду, вони ніколи не обдурять ваші смакові рецептори. Простіше кажучи, двійники не мають схожого смаку. У нашій новій стратегії ми зосередимося на перевазі та знаковості одного з найулюбленіших брендів у світі. Може існувати тисяча і один майонез, але насправді він лише один», — сказав Франческо Гранді, головний креативний директор Ogilvy Canada.