05 Лип 2024, 11:56

Hellmann’s створив баночку для майонезу з пляшок конкурентів

Як там кажуть? Наслідування — найвища форма лестощів.

Можливо, хтось помітив, як багато різних баночок виглядають як баночки майонезу Hellmann’s, з її улюбленою блакитною кришкою, жовтими етикетками та іншими візуальними сигналами. У новій роботі для Hellmann’s агенція Ogilvy розумно і впевнено використало цей факт, використовуючи впізнаваність бренду майонезу №1 в Канаді, щоб підкреслити, наскільки вони пишаються тим, що їх так часто імітують.

До Дня Канади Hellman’s користується нагодою заявити про себе як про «компанію, яку з гордістю наслідують з 1913 року», переробивши свою культову банку так, щоб її було майже неможливо розрізнити. Виставлена на соціальній та зовнішній рекламі на Дандас-сквер у Торонто, робота Hellmann’s розкриває правду, що ховається у всіх на виду: Кожен хоче бути Hellmann’s, тому що Hellmann’s — найкращий.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Імітатори. Самозванці. І хоча вони можуть обдурити ваші очі з першого погляду, вони ніколи не обдурять ваші смакові рецептори. Простіше кажучи, двійники не мають схожого смаку. У нашій новій стратегії ми зосередимося на перевазі та знаковості одного з найулюбленіших брендів у світі. Може існувати тисяча і один майонез, але насправді він лише один», — сказав Франческо Гранді, головний креативний директор Ogilvy Canada.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео