Hellmann’s створив баночку для майонезу з пляшок конкурентів
05 Лип 2024, 11:56

Hellmann’s створив баночку для майонезу з пляшок конкурентів

Як там кажуть? Наслідування — найвища форма лестощів.

Можливо, хтось помітив, як багато різних баночок виглядають як баночки майонезу Hellmann’s, з її улюбленою блакитною кришкою, жовтими етикетками та іншими візуальними сигналами. У новій роботі для Hellmann’s агенція Ogilvy розумно і впевнено використало цей факт, використовуючи впізнаваність бренду майонезу №1 в Канаді, щоб підкреслити, наскільки вони пишаються тим, що їх так часто імітують.

До Дня Канади Hellman’s користується нагодою заявити про себе як про «компанію, яку з гордістю наслідують з 1913 року», переробивши свою культову банку так, щоб її було майже неможливо розрізнити. Виставлена на соціальній та зовнішній рекламі на Дандас-сквер у Торонто, робота Hellmann’s розкриває правду, що ховається у всіх на виду: Кожен хоче бути Hellmann’s, тому що Hellmann’s — найкращий.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Імітатори. Самозванці. І хоча вони можуть обдурити ваші очі з першого погляду, вони ніколи не обдурять ваші смакові рецептори. Простіше кажучи, двійники не мають схожого смаку. У нашій новій стратегії ми зосередимося на перевазі та знаковості одного з найулюбленіших брендів у світі. Може існувати тисяча і один майонез, але насправді він лише один», — сказав Франческо Гранді, головний креативний директор Ogilvy Canada.

Розкажіть друзям про новину