«The Last Drop» — це остання кампанія від бренду кетчупу Heinz та агенції Le Pub, яка віддає данину поваги людям, які готові пройти додаткову милю, кинути виклик соціальним нормам і взагалі дозволити собі виглядати безглуздо, аби дістати останню краплю томатного кетчупу Heinz.
Кампанія «The Last Drop», що заснована на реальних споживацьких історіях, показує, як шанувальники Heinz непомітно (і необачно) злизують кетчуп Heinz практично звідусіль, в тому числі з дитячих голів, керма і, звичайно ж, з одягу (ідеального полотна для кетчупу).
Кампанія є частиною глобальної бренд-платформи Heinz, яка віддає данину поваги бренду, відзначаючи ірраціональну любов людей до HEINZ.
Тьяго Рапп, директор з розвитку смаку та майстер-бренд Kraft Heinz, коментує: «У Heinz ми одержимі споживачами, і спираючись на їхнє розуміння та поведінку, ми можемо зв’язатися з нашими шанувальниками у спосіб, який справді резонує з ними. Ця реклама присвячена суперфанатам соусу, які готові на все заради останньої краплі томатного кетчупу Heinz.
Ми хотіли створити щось, що промовляє до наших шанувальників, і якщо хтось із них подивиться на рекламу і скаже: «Це я!», то ми зробили те, чого прагнули досягти. Це також свідчення здатності та готовності наших команд рухатися зі швидкістю, щоб зловити момент часу, незалежно від того, чи це культурно визначальний момент, чи щось, що просто викликає посмішку на обличчі людей».