Після новин про те, що кольорові чорнила для татуювань в деяких країнах забороняють або обмежують у використанні, компанія Heinz розробила свій червоний пігмент у партнерстві з виробником фарб Electric Ink.
Про проект «Heinz Tattoo Ink» розповів Тьяго Стелле, бренд-лідер Heinz в Бразилії: «Швидкий пошук фотографій та хештегів у соціальних мережах показує, що шанувальники Heinz люблять робити татуювання з нашим брендом та продукцією. Ми повинні були зробити для них щось екстраординарне і, як результат, запропонувати нову альтернативу для вирішення проблеми шкідливих пігментних інгредієнтів».
«Ми бачимо в цьому подвійну можливість, адже з цією новою функцією ми не тільки пропонуємо нові способи зробити татуювання Heinz завдяки неймовірній кураторській роботі художників, але й пропонуємо чорнило, яке розробляється з такою ж ретельністю, з якою ми обираємо наші інгредієнти та виготовляємо наш кетчуп».
З нагоди запуску Heinz спільно з п’ятьма бразильськими тату-майстрами створили 57 оригінальних трафаретів для татуювання Heinz. Усі вони мають відповідати торговому знаку бренду «57 сортів».
Якщо хтось хоче зробити татуювання з кетчупом, то ці трафарети можна завантажити на сайті бренду.
Це не перший випадок, коли захоплені фанати присвячують бренду частину шкіри. Музикант Ед Ширан, як відомо, зробив собі татуювання з логотипом Heinz на руці, що стало початком колаборації між двома брендами.