Heinz попросив відданих шанувальників свого бренду кетчупу не шкодувати грошей.
З 30 листопада і до 21 грудня кампанія «Tip for Heinz» спонукає шанувальників Heinz додавати додаткові чайові в розмірі 1 долара для Heinz, обідаючи в ресторанах, що не пропонують кетчуп цього бренду, і ділитися фотографією свого рахунку, опублікувавши в Instagram або TikTok з хештегом #TipforHeinz або через сайт Tip for Heinz, який буде запущений 30 листопада.
Компанія виділила 125 000 доларів на цю ініціативу, що покриє всі чайові, до 20 доларів, а у разі деяких щасливчиків любителів кетчупу – всю суму.
Heinz також надасть першим 10 ресторанам, які візьмуть на замітку та зобов’язуються перейти на Heinz, річний запас кетчупу безкоштовно.
Кампанія знаменує собою першу співпрацю Heinz з агенцією Mischief@No Fixed Address, і креативники Рафаель Беретта та Рафаель Франціні сказали: «Ресторанна їжа без кетчупу Heinz не просто розчаровує — вона може насправді зіпсувати ваше враження. І ми маємо (що не дивно) дані, що підтверджують це. Але не бійтеся: Heinz наводить порядок, поставляючи свій соус в потребуючі ресторани. Все, що вам потрібно зробити, це залишити чайові Heinz».
Компанія об’єдналася з Publicis 57 від Starcom для встановлення білбордів у Чикаго та на Таймс-сквер у Нью-Йорку, щоб підвищити поінформованість про ініціативу Tip for Heinz.
Старший бренд-менеджер Heinz Жаклін Чао (Jacqueline Chao) заявила: «Минули ті часи, коли смачні страви піддавалися низькопробному кетчупу. Ми підтримуємо американців, які вимагають більшого від приправ, які подають у ресторанах, і Tip for Heinz прагне підвищити голос фанатів на користь кетчупу. Разом з іншими шанувальниками кетчупу ми сподіваємося працювати над тим, щоб у майбутньому шанувальники могли насолоджуватися безпомилково чудовим смаком Heinz, коли вони їдять не вдома».