Heinz попросив відвідувачів ресторанів залишати йому чайові
23 Лис 2022, 12:22

Heinz попросив відвідувачів ресторанів залишати йому чайові

Heinz попросив відданих шанувальників свого бренду кетчупу не шкодувати грошей.

З 30 листопада і до 21 грудня кампанія «Tip for Heinz» спонукає шанувальників Heinz додавати додаткові чайові в розмірі 1 долара для Heinz, обідаючи в ресторанах, що не пропонують кетчуп цього бренду, і ділитися фотографією свого рахунку, опублікувавши в Instagram або TikTok з хештегом #TipforHeinz або через сайт Tip for Heinz, який буде запущений 30 листопада.

Компанія виділила 125 000 доларів на цю ініціативу, що покриє всі чайові, до 20 доларів, а у разі деяких щасливчиків любителів кетчупу – всю суму.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Heinz також надасть першим 10 ресторанам, які візьмуть на замітку та зобов’язуються перейти на Heinz, річний запас кетчупу безкоштовно.

Кампанія знаменує собою першу співпрацю Heinz з агенцією Mischief@No Fixed Address, і креативники Рафаель Беретта та Рафаель Франціні сказали: «Ресторанна їжа без кетчупу Heinz не просто розчаровує — вона може насправді зіпсувати ваше враження. І ми маємо (що не дивно) дані, що підтверджують це. Але не бійтеся: Heinz наводить порядок, поставляючи свій соус в потребуючі ресторани. Все, що вам потрібно зробити, це залишити чайові Heinz».

Компанія об’єдналася з Publicis 57 від Starcom для встановлення білбордів у Чикаго та на Таймс-сквер у Нью-Йорку, щоб підвищити поінформованість про ініціативу Tip for Heinz.

Старший бренд-менеджер Heinz Жаклін Чао (Jacqueline Chao) заявила: «Минули ті часи, коли смачні страви піддавалися низькопробному кетчупу. Ми підтримуємо американців, які вимагають більшого від приправ, які подають у ресторанах, і Tip for Heinz прагне підвищити голос фанатів на користь кетчупу. Разом з іншими шанувальниками кетчупу ми сподіваємося працювати над тим, щоб у майбутньому шанувальники могли насолоджуватися безпомилково чудовим смаком Heinz, коли вони їдять не вдома».

Розкажіть друзям про новину