Heinz вкотре віддав шану своїм фанатам, виставляючи їхні ірраціональні акти любові на повну потужність у серії нових зловісних креативів, запущених напередодні Гелловіну.
Кампанія «Heinz Smiles», створена у партнерстві з агенцією Gut New York, відповідає на розуміння того, що фанати йдуть на все заради Heinz (татуювання, весілля… що завгодно) і не соромляться бути трохи брудними, кидаючи виклик статус-кво і взагалі нехтуючи етикетом заради чудового смаку кетчупу.
Насправді їхня любов до Heinz настільки ірраціональна, настільки всепоглинаюча, що вона часто написана на обличчях людей… буквально.
На основі цього креативного інсайту бренд випустив три креативи, які показують ненажерливих фанатів з томатним кетчупом, розмазаним по обличчю, перебільшуючи їхні посмішки та висвітлюючи їхню всепоглинаючу любов до Heinz.