Heinz намалював моторошні посмішки з кетчупу на обличчях своїх фанатів
04 Жов 2024, 14:24

Heinz намалював моторошні посмішки з кетчупу на обличчях своїх фанатів

Heinz вкотре віддав шану своїм фанатам, виставляючи їхні ірраціональні акти любові на повну потужність у серії нових зловісних креативів, запущених напередодні Гелловіну.

Кампанія «Heinz Smiles», створена у партнерстві з агенцією Gut New York, відповідає на розуміння того, що фанати йдуть на все заради Heinz (татуювання, весілля… що завгодно) і не соромляться бути трохи брудними, кидаючи виклик статус-кво і взагалі нехтуючи етикетом заради чудового смаку кетчупу.

Насправді їхня любов до Heinz настільки ірраціональна, настільки всепоглинаюча, що вона часто написана на обличчях людей… буквально.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На основі цього креативного інсайту бренд випустив три креативи, які показують ненажерливих фанатів з томатним кетчупом, розмазаним по обличчю, перебільшуючи їхні посмішки та висвітлюючи їхню всепоглинаючу любов до Heinz.

Розкажіть друзям про новину