Heinz намалював моторошні посмішки з кетчупу на обличчях своїх фанатів
04 Жов 2024, 14:24

Heinz намалював моторошні посмішки з кетчупу на обличчях своїх фанатів

Heinz вкотре віддав шану своїм фанатам, виставляючи їхні ірраціональні акти любові на повну потужність у серії нових зловісних креативів, запущених напередодні Гелловіну.

Кампанія «Heinz Smiles», створена у партнерстві з агенцією Gut New York, відповідає на розуміння того, що фанати йдуть на все заради Heinz (татуювання, весілля… що завгодно) і не соромляться бути трохи брудними, кидаючи виклик статус-кво і взагалі нехтуючи етикетом заради чудового смаку кетчупу.

Насправді їхня любов до Heinz настільки ірраціональна, настільки всепоглинаюча, що вона часто написана на обличчях людей… буквально.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

На основі цього креативного інсайту бренд випустив три креативи, які показують ненажерливих фанатів з томатним кетчупом, розмазаним по обличчю, перебільшуючи їхні посмішки та висвітлюючи їхню всепоглинаючу любов до Heinz.

Розкажіть друзям про новину