Heineken зміцнює свою прихильність до барної індустрії, запускаючи «Starring Bars» — нову ініціативу в рамках своєї ширшої платформи «Back the Bars», розробленої креативним агентством LePub.
Програма віддаватиме пріоритет барам, де подають пиво Heineken, як місцям зйомок, перенаправляючи продакшн-бюджети на ці бізнеси. Щоб закріпити ці зусилля, Heineken створить глобальний каталог цих барів як місць, готових до зйомок.
У рамках проекту Heineken також запрошує кінорежисерів, локейшн-менеджерів та інших професіоналів кіноіндустрії розглянути ці бари під час пошуку місця для зйомок. Висвітлюючи ці простори, багаті персонажами, ця ініціатива може поставити бари в центр голлівудського оповідання — як автентичну обстановку, водночас гарантуючи, що бари отримають фінансову вигоду від показу в кіно та телебаченні.
Знайти правильні місця для фільмів, телебачення чи реклами непросто, але ще важче утримати бар на плаву. Тому, щоб вирішити ці питання, Heineken надає продакшн-командам легший доступ до реальних барів, які вони можуть замовити для зйомок через спеціальний онлайн-каталог, доступний на спеціальному сайті.
Сайт містить фотографії, плани поверхів і доступність, що спрощує процес пошуку місця для зйомок. Вибираючи справжній бар, а не студійний декор, режисери додають додаткову автентичність екранній розповіді, підтримуючи при цьому місцеві компанії та громади.
У рамках кампанії Heineken також відправляє рухомі рекламні білборди в тур по головним розважальним центрам, щоб закликати кінематографістів ознайомитися з каталогом і розглянути бари як найкращі місця для зйомок, із жартівливими повідомленнями на зразок «Гей, режисере, ці бари можуть витримати драму».