Heineken збільшить доходи барів, зробивши їх знімальними майданчиками
10 Кві 2025, 17:26

Heineken збільшить доходи барів, зробивши їх знімальними майданчиками

Heineken зміцнює свою прихильність до барної індустрії, запускаючи «Starring Bars» — нову ініціативу в рамках своєї ширшої платформи «Back the Bars», розробленої креативним агентством LePub.

Програма віддаватиме пріоритет барам, де подають пиво Heineken, як місцям зйомок, перенаправляючи продакшн-бюджети на ці бізнеси. Щоб закріпити ці зусилля, Heineken створить глобальний каталог цих барів як місць, готових до зйомок.

У рамках проекту Heineken також запрошує кінорежисерів, локейшн-менеджерів та інших професіоналів кіноіндустрії розглянути ці бари під час пошуку місця для зйомок. Висвітлюючи ці простори, багаті персонажами, ця ініціатива може поставити бари в центр голлівудського оповідання — як автентичну обстановку, водночас гарантуючи, що бари отримають фінансову вигоду від показу в кіно та телебаченні.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Знайти правильні місця для фільмів, телебачення чи реклами непросто, але ще важче утримати бар на плаву. Тому, щоб вирішити ці питання, Heineken надає продакшн-командам легший доступ до реальних барів, які вони можуть замовити для зйомок через спеціальний онлайн-каталог, доступний на спеціальному сайті.

Сайт містить фотографії, плани поверхів і доступність, що спрощує процес пошуку місця для зйомок. Вибираючи справжній бар, а не студійний декор, режисери додають додаткову автентичність екранній розповіді, підтримуючи при цьому місцеві компанії та громади.

У рамках кампанії Heineken також відправляє рухомі рекламні білборди в тур по головним розважальним центрам, щоб закликати кінематографістів ознайомитися з каталогом і розглянути бари як найкращі місця для зйомок, із жартівливими повідомленнями на зразок «Гей, режисере, ці бари можуть витримати драму».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео