Heineken створив моторошний ролик з привидами в барі
14 Кві 2023, 14:02

Heineken створив моторошний ролик з привидами в барі

Компанія Heineken продовжила свою кампанію проти азійської культури надмірної зайнятості новим рекламним роликом, який заохочує молодь вчасно йти з роботи та спілкуватися з друзями.

Кампанія «The Ghosted Bar», в якій знявся корейський актор Пак Хен Шик, має на меті надихнути молодих людей «працювати відповідально» і не підводити своїх друзів.

Кампанія, створена LePub, стартувала з відео в Instagram, яким Пак поділився зі своїми 10,9 мільйонами підписників. Відео демонструвало паранормальну активність у барі: пивні келихи рухалися самі по собі, а барні стільці їздили по кімнаті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З’ясувалося, що відео є частиною кампанії Heineken, яка розповідає про те, як друг, що застряг в офісі, стає примарою в барі, а його друзі залишаються спілкуватися з його «привидом» замість нього.

Кампанія базується на дослідженні Heineken, проведеному YouGov, яке показало, що 45% молодих людей у Сінгапурі та Малайзії «займаються гостингом» зі своїми друзями через робочі зобов’язання. Більше того, 64,5% відчувають вигорання на роботі, а 42,5% вважають, що робота вплинула на їхні стосунки з друзями та партнерами.

Кампанія має на меті допомогти молодим людям відійти від культури надмірної зайнятості і замість цього насолоджуватися спілкуванням.

Кампанія поширюється в соціальних мережах Пак Х’юн Сік, а також 15 інфлюенсерів з Сінгапуру та Малайзії через Instagram та TikTok.

Соціальні відеоролики підкріплюються активізаціями в Сінгапурі та Малайзії, включаючи «бар з привидами» в Сінгапурі та Малайзії. Кампанія також включає онлайн-генератор привидів, який можна використовувати для нагадування друзям про те, що вони мають вчасно піти з роботи, перетворюючи їх на привидів.

Брем Вестенбрінк, глобальний керівник бренду Heineken, каже: «Примарний бар – це нова дивовижна глава, присвячена платформі #WorkResponsibly, яка підвищує обізнаність про делікатне питання балансу між роботою та особистим життям у всьому світі. Heineken завжди заохочував і підтримував соціалізацію та здорові людські зв’язки, оскільки ми вважаємо, що працівникам потрібно більше спілкуватися та проводити вільний час. Ми раді представити цю платформу в Сінгапурі та Малайзії як нагадування про те, що потрібно вчасно виконувати свої обов’язки і не дозволяти соціальному життю відставати від роботи».

Розкажіть друзям про новину