Heineken створив моторошний ролик з привидами в барі
14 Кві 2023, 14:02

Heineken створив моторошний ролик з привидами в барі

Компанія Heineken продовжила свою кампанію проти азійської культури надмірної зайнятості новим рекламним роликом, який заохочує молодь вчасно йти з роботи та спілкуватися з друзями.

Кампанія «The Ghosted Bar», в якій знявся корейський актор Пак Хен Шик, має на меті надихнути молодих людей «працювати відповідально» і не підводити своїх друзів.

Кампанія, створена LePub, стартувала з відео в Instagram, яким Пак поділився зі своїми 10,9 мільйонами підписників. Відео демонструвало паранормальну активність у барі: пивні келихи рухалися самі по собі, а барні стільці їздили по кімнаті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З’ясувалося, що відео є частиною кампанії Heineken, яка розповідає про те, як друг, що застряг в офісі, стає примарою в барі, а його друзі залишаються спілкуватися з його «привидом» замість нього.

Кампанія базується на дослідженні Heineken, проведеному YouGov, яке показало, що 45% молодих людей у Сінгапурі та Малайзії «займаються гостингом» зі своїми друзями через робочі зобов’язання. Більше того, 64,5% відчувають вигорання на роботі, а 42,5% вважають, що робота вплинула на їхні стосунки з друзями та партнерами.

Кампанія має на меті допомогти молодим людям відійти від культури надмірної зайнятості і замість цього насолоджуватися спілкуванням.

Кампанія поширюється в соціальних мережах Пак Х’юн Сік, а також 15 інфлюенсерів з Сінгапуру та Малайзії через Instagram та TikTok.

Соціальні відеоролики підкріплюються активізаціями в Сінгапурі та Малайзії, включаючи «бар з привидами» в Сінгапурі та Малайзії. Кампанія також включає онлайн-генератор привидів, який можна використовувати для нагадування друзям про те, що вони мають вчасно піти з роботи, перетворюючи їх на привидів.

Брем Вестенбрінк, глобальний керівник бренду Heineken, каже: «Примарний бар – це нова дивовижна глава, присвячена платформі #WorkResponsibly, яка підвищує обізнаність про делікатне питання балансу між роботою та особистим життям у всьому світі. Heineken завжди заохочував і підтримував соціалізацію та здорові людські зв’язки, оскільки ми вважаємо, що працівникам потрібно більше спілкуватися та проводити вільний час. Ми раді представити цю платформу в Сінгапурі та Малайзії як нагадування про те, що потрібно вчасно виконувати свої обов’язки і не дозволяти соціальному життю відставати від роботи».

Розкажіть друзям про новину