Heineken провернув показовий трюк на Мангеттені, щоб вирішити проблему культури роботи допізна у місті та наголосити на тому, як це негативно впливає на баланс між роботою та особистим життям офісних працівників.
Бренду спроектував свої повідомлення про баланс між роботою та особистим життям на вікна хмарочосів, привертаючи увагу офісних працівників, що згорбилися над своїми екранами в компанії лише прибиральників.
Наголошуючи на негативних наслідках перепрацювання для здоров’я, компанія написала рядки, наприклад: «Overworking? The Closer can help».
Heineken повідомляє про те, що він може допомогти своїм високотехнологічним відкривачем для пляшок, який автоматично вимикає комп’ютер, коли відкриваєш напій.
Брем Вестенбрінк, глобальний керівник бренду Heineken, сказав: «Як бренд, побудований навколо святкування справжніх моментів людського конекту, ми твердо віримо, що життя полягає в тому, щоб знаходити час для друзів за кухлем пива, а не для пізніх ночей у офісі».
«За допомогою цієї кампанії ми кидаємо виклик культурі перевтоми, яка продовжує заважати важливим моментам. Розміщуючи нашу рекламу на будівлю, де люди працювали до пізнього вечора, ми сподіваємося спонукати людей переглянути пріоритети життя в «балансі між роботою та особистим життям».
Дбаючи про те, щоб інформація дійшла і до тих, хто працює з 9:00 до 17:00, Heineken відтворив повідомлення в друкованій формі для The New York Times, щоб наголосити на важливості спілкування з друзями, сім’єю та сну для повноцінного життя.