Heineken та Marvel об’єдналися для проведення кампанії з просування майбутнього фільму «Людина-мураха та Оса: Квантоманія» та Heineken 0.0.
Кампанія, що проходить з 9 січня по 18 лютого, показує, як зірка фільму Пол Радд насолоджується безалкогольним напоєм. Кампанія включає телевізійні ролики, рекламні акції в магазинах і розіграші, а також розміщення в діджитал та соцмережах. Ініціатива з’явилася за кілька тижнів до виходу останньої частини франшизи «Людина-мураха» 17 лютого, а також незадовго до початку Сухого січня, який останніми роками отримав визнання як час утримування від вживання алкоголю.
Сухий січень став популярнішим в останні роки: близько 35% дорослих взяли участь у місяці тверезого споживання у 2022 році. Проте, згідно з дослідженням, загалом менше молодих людей п’ють пиво. Крім того, цього року різко скоротилася кількість тих, хто планує купувати безалкогольні напої протягом місяця. 2022 року 33% респондентів опитування вказали, що планують купувати безалкогольне пиво. До 2023 року цей показник упав до 13%.