19 Січ 2023, 16:30

Heineken допоміг Людині-мурасі споживати менше алкоголю

Heineken та Marvel об’єдналися для проведення кампанії з просування майбутнього фільму «Людина-мураха та Оса: Квантоманія» та Heineken 0.0.

Кампанія, що проходить з 9 січня по 18 лютого, показує, як зірка фільму Пол Радд насолоджується безалкогольним напоєм. Кампанія включає телевізійні ролики, рекламні акції в магазинах і розіграші, а також розміщення в діджитал та соцмережах. Ініціатива з’явилася за кілька тижнів до виходу останньої частини франшизи «Людина-мураха» 17 лютого, а також незадовго до початку Сухого січня, який останніми роками отримав визнання як час утримування від вживання алкоголю.

Сухий січень став популярнішим в останні роки: близько 35% дорослих взяли участь у місяці тверезого споживання у 2022 році. Проте, згідно з дослідженням, загалом менше молодих людей п’ють пиво. Крім того, цього року різко скоротилася кількість тих, хто планує купувати безалкогольні напої протягом місяця. 2022 року 33% респондентів опитування вказали, що планують купувати безалкогольне пиво. До 2023 року цей показник упав до 13%.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео