Heineken cтворив чохол для телефона, який бореться з відволіканням на соцмережі
08 Кві 2025, 10:38

Heineken cтворив чохол для телефона, який бореться з відволіканням на соцмережі

Пивний бренд Heineken створив прототип чохла для телефона, який допомагає вирішити дуже сучасну проблему — кожен у барі гортає свої соціальні мережі, а не спілкується один з одним.

«The Flipper» буквально перевертає телефон екраном вниз, коли він відчуває, що люди весело проводять час за допомогою розумної технології визначення голосу.

Дотепний пристрій використовує ШІ-інструмент прослуховування, підключений до роботизованої руки, щоб перевертати телефон, який знаходиться всередині нього, коли він відчуває слово «будьмо» — універсальна ознака того, що людина збирається добре провести час.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Світовий пивний бренд запускає творіння, щоб продемонструвати проблему фабінгу — відволікання на соціальні мережі та зневажливе ставлення до співрозмовника.

Кампанія була розроблена спільно з креативним агентством LePub через його технологічний та інноваційний колектив LeGarage і за підтримки глобального PR-агентства The Romans.

«The Flipper» — не перший пристрій, створений Heineken для боротьби з цифровим перевантаженням. Минулого року пивний бренд випустив The Boring Phone — стильний телефон без усіх функцій, які роблять сучасний смартфон таким відволікаючим. Присторої були настільки популярні, що Heineken пізніше запустив «The Boring Mode» — спосіб перетворити будь-який смартфон на нудний телефон.

Розкажіть друзям про новину