Пивний бренд Heineken створив прототип чохла для телефона, який допомагає вирішити дуже сучасну проблему — кожен у барі гортає свої соціальні мережі, а не спілкується один з одним.
«The Flipper» буквально перевертає телефон екраном вниз, коли він відчуває, що люди весело проводять час за допомогою розумної технології визначення голосу.
Дотепний пристрій використовує ШІ-інструмент прослуховування, підключений до роботизованої руки, щоб перевертати телефон, який знаходиться всередині нього, коли він відчуває слово «будьмо» — універсальна ознака того, що людина збирається добре провести час.
Світовий пивний бренд запускає творіння, щоб продемонструвати проблему фабінгу — відволікання на соціальні мережі та зневажливе ставлення до співрозмовника.
Кампанія була розроблена спільно з креативним агентством LePub через його технологічний та інноваційний колектив LeGarage і за підтримки глобального PR-агентства The Romans.
«The Flipper» — не перший пристрій, створений Heineken для боротьби з цифровим перевантаженням. Минулого року пивний бренд випустив The Boring Phone — стильний телефон без усіх функцій, які роблять сучасний смартфон таким відволікаючим. Присторої були настільки популярні, що Heineken пізніше запустив «The Boring Mode» — спосіб перетворити будь-який смартфон на нудний телефон.