Heineken представив «нудний» телефон у стилі 2000-х
18 Кві 2024, 10:38

Heineken представив «нудний» телефон у стилі 2000-х

Пивний бренд Heineken співпрацював з магазином вуличного одягу Bodega, щоб створити The Boring Phone — пристрій з обмеженими технічними можливостями.

Випущений компанією Human Mobile Devices (HMD), виробником Nokia, телефон може лише надсилати та приймати дзвінки та текстові повідомлення, а користувачі не зможуть переглядати інтернет-сторінки чи завантажувати будь-які застосунки.

Ідея полягає в тому, щоб заохотити людей відключитися від своїх телефонів і прийняти соціальне життя з більш автентичними, особистими зв’язками.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Наша місія в Heineken полягає в тому, щоб сприяти налагодженню справжніх зв’язків, тому ми повернулися до основ з The Boring Phone, — розповів Набіль Нассер, голова правління Heineken. — У світі, де смартфони стають надто цікавими, він допоможе людям відкрити для себе, що їхнє соціальне життя стає більш насиченим, коли в телефоні менше інформації, відроджуючи радість спілкування, не відволікаючись на постійне дзижчання та дзенькіт».

Heineken та Bodega презентують The Boring Phone під час вечірки на Тижні дизайну в Мілані 18 квітня. Ставлячись до нього як до бажаного модного або арт-об’єкту, бренди випустять лімітовану серію з 5 000 телефонів і подарують їх знаменитостям, інфлюенсерам та широкій публіці.

Натхненний популярним дизайном «ньютро» (поєднанням нових і ретро-трендів), The Boring Phone є переосмисленням пристроїв початку 2000-х, з прозорим корпусом і голографічними наклейками.

Три рекламні ролики, що супроводжують запуск, показали переваги відключення від пристроїв. Дія одного з них відбувається на концерті, де більшість натовпу знімає виступ на телефони, втрачаючи шанс отримати футболку одного з учасників гурту.

Кампанію створило агентство LePub за підтримки PR-агентства The Romans та медіа-агентства Dentsu Red Star.

Робота відповідає глобальній тенденції, коли споживачі покоління Z прагнуть детоксу від своїх смартфонів. Нещодавнє дослідження, проведене компанією OnePoll на замовлення Heineken, показало, як технології відволікають молодих людей від змістовних занять.

Наприклад, 90% представників покоління Z та міленіалів у США та Великобританії зізналися, що скролять під час спілкування з друзями та сім’єю, перевіряючи свої пристрої в середньому сім разів за вечір.

Дві третини респондентів зізналися, що перевіряють соціальні мережі, коли проводять час з іншими, а більше третини (36%) сказали, що перевіряють робочу електронну пошту. Але 32% сказали, що хотіли б мати можливість відключатися від своїх телефонів під час нічного відпочинку.

«Для Heineken та Bodega було логічно співпрацювати над цим проєктом, адже пивний бренд «виступає за більш корисне соціальне життя», а ритейлер «спеціалізується на розкритті прихованих скарбів та надихає тих, хто шукає більшого від звичайного, — сказав Бруно Бертеллі, генеральний директор LePub та головний креативний директор Publicis Worldwide. — The Boring Phone — це не просто продукт, це культурне висловлювання — обов’язкова річ, яка виділяється в натовпі, викликає розмови та приносить відчуття колекційності. Йдеться про каталізацію культурного зсуву в бік того, щоб не пропустити захоплююче соціальне життя».

Розкажіть друзям про новину