Пивний бренд Heineken співпрацював з магазином вуличного одягу Bodega, щоб створити The Boring Phone — пристрій з обмеженими технічними можливостями.
Випущений компанією Human Mobile Devices (HMD), виробником Nokia, телефон може лише надсилати та приймати дзвінки та текстові повідомлення, а користувачі не зможуть переглядати інтернет-сторінки чи завантажувати будь-які застосунки.
Ідея полягає в тому, щоб заохотити людей відключитися від своїх телефонів і прийняти соціальне життя з більш автентичними, особистими зв’язками.
«Наша місія в Heineken полягає в тому, щоб сприяти налагодженню справжніх зв’язків, тому ми повернулися до основ з The Boring Phone, — розповів Набіль Нассер, голова правління Heineken. — У світі, де смартфони стають надто цікавими, він допоможе людям відкрити для себе, що їхнє соціальне життя стає більш насиченим, коли в телефоні менше інформації, відроджуючи радість спілкування, не відволікаючись на постійне дзижчання та дзенькіт».
Heineken та Bodega презентують The Boring Phone під час вечірки на Тижні дизайну в Мілані 18 квітня. Ставлячись до нього як до бажаного модного або арт-об’єкту, бренди випустять лімітовану серію з 5 000 телефонів і подарують їх знаменитостям, інфлюенсерам та широкій публіці.
Натхненний популярним дизайном «ньютро» (поєднанням нових і ретро-трендів), The Boring Phone є переосмисленням пристроїв початку 2000-х, з прозорим корпусом і голографічними наклейками.
Три рекламні ролики, що супроводжують запуск, показали переваги відключення від пристроїв. Дія одного з них відбувається на концерті, де більшість натовпу знімає виступ на телефони, втрачаючи шанс отримати футболку одного з учасників гурту.
Кампанію створило агентство LePub за підтримки PR-агентства The Romans та медіа-агентства Dentsu Red Star.
Робота відповідає глобальній тенденції, коли споживачі покоління Z прагнуть детоксу від своїх смартфонів. Нещодавнє дослідження, проведене компанією OnePoll на замовлення Heineken, показало, як технології відволікають молодих людей від змістовних занять.
Наприклад, 90% представників покоління Z та міленіалів у США та Великобританії зізналися, що скролять під час спілкування з друзями та сім’єю, перевіряючи свої пристрої в середньому сім разів за вечір.
Дві третини респондентів зізналися, що перевіряють соціальні мережі, коли проводять час з іншими, а більше третини (36%) сказали, що перевіряють робочу електронну пошту. Але 32% сказали, що хотіли б мати можливість відключатися від своїх телефонів під час нічного відпочинку.
«Для Heineken та Bodega було логічно співпрацювати над цим проєктом, адже пивний бренд «виступає за більш корисне соціальне життя», а ритейлер «спеціалізується на розкритті прихованих скарбів та надихає тих, хто шукає більшого від звичайного, — сказав Бруно Бертеллі, генеральний директор LePub та головний креативний директор Publicis Worldwide. — The Boring Phone — це не просто продукт, це культурне висловлювання — обов’язкова річ, яка виділяється в натовпі, викликає розмови та приносить відчуття колекційності. Йдеться про каталізацію культурного зсуву в бік того, щоб не пропустити захоплююче соціальне життя».