Heineken запустив інноваційну кампанію, спрямовану на заохочення людей мінімізувати використання телефонів під час музичних заходів.
Кампанія, створена агентством LePub, була активована на великих фестивалях, у тому числі на мексиканському Silver Live Out Festival і Amsterdam Dance Event у Нідерландах, з використанням передової інфрачервоної технології для доставки прихованих повідомлень учасникам.
Ці повідомлення, невидимі неозброєним оком, були виявлені лише тоді, коли шанувальники піднімали свої телефони, щоб зняти виступи. Інфрачервоний дисплей спонукав користувачів зберегти цей момент у своїй пам’яті, а не на телефоні. У рамках кампанії також було представлено програму «Boring Mode», розроблену для того, щоб зробити смартфони менш відволікаючими, блокуючи сповіщення, програми та навіть камеру на певний період, даючи користувачам можливість повною мірою взаємодіяти з навколишнім середовищем.
Ініціатива Heineken є відповіддю на зростаючу тенденцію як серед артистів, так і прихильників, яка закликає до відключення диджитал-зв’язку під час живих музичних заходів.
На початку цього року Heineken випустив обмежену серію «Boring Phone», розкладного телефону, призначеного лише для дзвінків і повідомлень. Однойменний застосунок Boring Mode є продовженням цієї ініціативи, пропонуючи людям безкоштовний і доступніший спосіб скоротити використання технологій і налаштувати реальний досвід.
Heineken також зробив інфрачервону технологію доступною для артистів, щоб вони змогли використовувати її на власних шоу.