Harlem Shake та Mannequin Challenge: IKEA відтворила відомі інтернет-флешмоби
23 Січ 2025, 13:02

Harlem Shake та Mannequin Challenge: IKEA відтворила відомі інтернет-флешмоби

IKEA Sweden повторив тренд Harlem Shake… із запізненням на 12 років. Але ритейлер зробив це, щоб запустити свою програму лояльності.

Бренд вдався до інтернет-ностальгії у новій промокампанії від агентства Åkestam Holst NoA, яка також включає в себе відтворення таких відомих челенджів та флешмобів, як підкидання пляшки та Mannequin Challenge.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео