H&M приєднався до метавсесвіту, наголошуючи на циркулярності
05 Січ 2023, 13:33

H&M приєднався до метавсесвіту, наголошуючи на циркулярності

Бренд H&M запустив новий віртуальний досвід на тлі зростаючого інтересу до віртуальної моди.

Компанія стала ще одним рітейлером модного одягу, який запустив фірмову кампанію всередині платформи Roblox.

Кампанія називається «Loooptopia» і створена у співпраці зі студією виробництва діджитал ігор Dubit, була розроблена як досвід, в якому гравці можуть експериментувати з віртуальною модою, одночасно вивчаючи циркулярність. Циркулярність визначається як переробка одягу і, таким чином, скорочення значної кількості відходів, якими відома більшість сучасної масової індустрії моди.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Переміщуючи свої аватари через те, що H&M описує як «візуально приголомшливі альтернативні світи», відвідувачі Loooptopia зможуть збирати віртуальні модні предмети та аксесуари за допомогою низки ігор, живих заходів та «сесій за стилем». Ці предмети можна використовувати для створення віртуальних образів, а також обмінювати або переробляти за бали.

H&M запустила нову кампанію з прицілом на популярність і прибутковість віртуальної моди, що швидко зростає, особливо серед молоді. Згідно зі звітом Metaverse Fashion Trends за 2022 рік, опублікованому Roblox and Parsons School of Design у листопаді, майже троє з чотирьох представників покоління Z заявили, що «витрачатимуть гроші на діджитал одяг та аксесуари».

«Люди, які купують і носять одяг та аксесуари H&M, все більше часу проводять у віртуальних просторах та діджитал світах», — заявила Лінда Лі, керівник відділу із залучення клієнтів та маркетингу H&M Americas. «H&M Loooptopia Experience на Roblox тепер дозволяє нам досліджувати нові способи взаємодії з нашими поточними та новими клієнтами у місцях, які їм подобаються як онлайн, так і офлайн. Найближчими роками H&M продовжить досліджувати цей зростаючий простір віртуальної та доповненої реальності».

Розкажіть друзям про новину