Ніхто не виглядає ідеально після тренування у тренажерному залі, що, можливо, ніколи не виражалося у рекламі у минулому. Бренд спортивного одягу Gymshark за допомогою своїх комунікацій прагне протистояти цій помилці, яку він продовжує у своїй останній кампанії Look Good, Lift Ugly.
Кампанія почалася 5 вересня після представлення білборду на Таймс-сквер у Нью-Йорку і обіцяє не показувати наманікюрених людей, які виглядають ідеальними, коли вони піднімають вагу і роблять кардіо.
У рекламі представлені такі спортсмени, як бігун Ойінда Окуново, TikTok-інфлюєнсер у галузі фітнесу Дейв Олесінскі і член спільноти Gymshark Джада О’Ніл.
Зображення для кампанії були зняті на місці в спортзалі головного офісу бренду, оскільки команда прагнула сфотографувати справжні вирази моделей під час тренування.

Ноель Мак, головний бренд-менеджер Gymshark, сказав, що компанія «винна як ніхто інший» у використанні «чепурних моделей» у своїх попередніх фітнес-кампаніях – стереотипі, який вона вирішила подолати.
«Ми також хотіли спиратися на нашу спадщину у заохоченні та підтримці серйозних та працьовитих людей у тренажерному залі», — додав Мак. «Водночас ми хотіли трохи посміятися з цього. Отже, всім тим людям, які турбуються про свій вираз обличчя або про те, як вони виглядають під час тренування, ми тут, щоб сказати: «Ми вас зрозуміли», але принаймні ваше вбрання буде виглядати ідеально».

Це не вперше, коли компанія вирішила використати менш гламурні зображення людей під час тренувань. У 2020 році Gymshark провела онлайн-кампанію у Великобританії на підтримку Національної служби охорони здоров’я, яка закликала фанатів поділитися своїми спітнілими селфі, зібравши 180 тисяч фунтів стерлінгів для благодійної організації Birmingham Women’s and Children’s Hospital.