Гвинтокрил зніс 150 тисяч аркушів у ролику мобільного застосунку для військових
12 Сер 2024, 15:47

Гвинтокрил зніс 150 тисяч аркушів у ролику мобільного застосунку для військових

8 серпня 2024 року Міністерство оборони України презентувало застосунок Армія+, створений військовими для військових, мета якого — цифровізація української армії і радикальні зміни процесів у війську. Першим кроком застосунок прибирає паперові рапорти та повʼязану з ними бюрократію як радянський рудимент. Це той біль військових, про який вони найбільше говорили в проведених опитуваннях.

Допомагала з підготовкою комунікаційної частини презентації та артдирекшном креативна агенція [isdgroup], яка також презентувала відеоманіфест, створений агенцією спільно з продакшн-студією RAFESTHETIC та саунд-продюсером Євгенієм Філатовим (The Maneken). У ньому надсучасний гвинтокрил Black Hawk змітає тонни паперових документів і рапортів. 

Для мене було важливо зробити цю комунікацію не типово військово-патріотичною, а такою, що яскраво відображає наміри команди, яка стоїть за цією реформою: рішуче позбутися паперової армії. Чому саме Black Hawk? Бо це дуже символічно, адже цей гвинтокрил побудований компанією нашого земляка Ігоря Сікорського і має повну назву Sikorsky UH-60 Black Hawk. Але головними героями цієї історії є військові, які створили Армія+, що має зробити військового центром системи. Ця неймовірна жага до змін і покращень та нульова толерантність до старого і непрацюючого стала головним мотиватором та натхненням нашої спільної праці.
Віктор Шкурба
СЕО та креативний директор [isdgroup]
Коли команда агенції показала ідею ролика, там була одна ключова картинка: Black Hawk у купі паперів, які просто кружляли навколо. Я одразу подумав про графіку, але в ході роботи всі зрозуміли, що концепт, згенерований за допомогою AI, виглядав не надто реалістичним для зйомки, і нам потрібна була справжня картинка. Тоді було відчуття «ну, це майже анріал, але ми повинні це зробити». Тому ми розробили хореографію польоту гвинтокрила і запустили 150 тисяч аркушів — це 5 тонн паперу — зрозуміли, що маємо від сили 3-4 дублі, доки він не розлетиться на кілометри. І зняли усе одразу на три камери.
Павло Буряк
режисер проєкту і засновник RAFESTHETIC

Перед створенням маніфесту агенція [isdgroup] розробила комунікаційну стратегію Армія+. Робота над нею зайняла загалом кількасот годин. Зокрема, стратегічна команда провела десятки інтерв’ю з військовими, щоб визначити і структурувати всі болі, пов’язані з армійською паперовою бюрократією.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Результатом стала стратегічна комунікаційна платформа «Займайся службою, а не паперами», а першою послугою в Армія+ запустили саме електронні рапорти. Надалі ж Армія+ стане єдиною цифровою екосистемою сервісів для військових, що трансформуватиме українське військо в армію майбутнього та змінюватиме культуру взаємодії між державою, командирами і солдатами.

Розкажіть друзям про новину