02 Лип 2024, 15:37

Грецька міфологія стала натхненням для створення хорватського бренду соняшникової олії

Агенція Brain Tank створила FMCG-бренд для європейського ринку.

Вихід на будь-який ринок — завжди складне випробування, а особливо тоді, коли готуєш продукт для території Європи. Тому, для того, щоб він відбувся успішно, треба з’ясувати й підняти на сушу всі підводні камені, бо їх тут аж ніяк не мало: інша ментальність, відмінні коди споживача, зовсім інша «полиця» конкурентів тощо.

Задачею агенції став пошук абсолютно нових та унікальних рішень для комплексного релізу продукту — соняшникової олії на європейському ринку.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Проаналізувавши бакалійний ринок пропозицій європейської «полиці», креативники знайшли асоціативну нішу, яка ще не тріщить по швах від великої кількості брендів. І, о Боги, це було прямісіньким попаданням в серце клієнта!

Вислів «О, Боги» — не просто звернення, а саме та ніша, яка і виявилася вільною. Асоціація з грецькою міфологією і божественним пантеоном відіграла роль яскравої ідентифікації бренду серед усіх конкурентів. Сюди ми й направили наш новий бренд соняшникової олії — Plutus для компанії з ЄС зі штаб-квартирою у Хорватії NIBELUNG ENTERPRISE LLC. Плутос — давньогрецький бог багатства та достатку, виявився для нас і богом неймінгу, подарувавши своє ім’я новому бренду, а також дав лінгвістичний ключ до всіх майбутніх суббрендів лінійки.
Юлія Ясьмо
project-менеджер Brain Tank

До дизайну увійшли символи пантеону, зокрема впізнаваний грецький візерунок. У майбутньому кожен з продуктів цієї ТМ стане набором певних символів та значень, якими їх нагородить Plutus.

Сподіваємось, що дуже скоро ви зможете побачити як виділяється наш бренд на полицях європейських супермаркетів. І зовсім не обов’язково усюди застосовувати вже «стерті» коди певного продукту, такі як соняхи чи небо, можна, а навіть і потрібно, шукати нові асоціативні ряди, які дозволять розуміти нас прямісінько з полиці абсолютно без слів.
Андрій Франчук
креативний директор Brain Tank

Розкажіть друзям про новину

Нове відео