Фраза «wake-up call» вже багато років використовується у зв’язку з кліматичною кризою, оскільки політики продовжують просипати кожен новий тривожний сигнал. Тепер готель, який сам себе називає «еко-одержимим», повертає собі це словосполучення і пропонує своїм гостям буквальний пробуджуючий дзвінок на екологічну тематику.
Замість стандартного дзвінка від консьєржа, готель Marcel у Нью-Гейвені, штат Коннектикут, пропонує гостям «кліматичний дзвінок-будильник», де вони можуть почути факти про потепління планети від провідних експертів з цього питання, зокрема кореспондента CBS News Sunday Morning Девіда Поуга та Джона Моралеса, засновника національної приватної компанії з прогнозування погоди ClimaData.
Готель Marcel — перший в країні готель, який працює без викопного палива, використовуючи 100% відновлюваної енергії. Рекламне агентство Cornett з Кентуккі розробило ідею «будильника».
Готель Marcel також запускає веб-сайт з порадами щодо підтримки сталого способу життя. На території готелю розміщені вивіски та телефон у фойє, які заохочують гостей планувати свої кліматичні «дзвінки».
«Інші готелі натискають на кнопку повтору, коли мова заходить про зміну клімату, — каже Брюс Беккер, власник і девелопер готелю Marcel. — Як провідний готель, що не використовує викопне паливо, ми прагнемо бути частиною вирішення проблеми. Наш «Кліматичний пробуджуючий дзвінок» доносить важливі повідомлення до гостей за допомогою авторитетних активістів у сфері зміни клімату, які поділяють нашу надію на глобальне пробудження до реалій нашої планети, що теплішає».
У рамках кампанії готель перераховуватиме частину доходів від перебування гостей на користь New Haven Climate Movement, молодіжної громадської організації, яка виступає за кліматичну справедливість, зелені робочі місця та здорове суспільство.