Google Ads для нерухомості: як з мінімуму отримати максимум
10 Тра 2023, 15:02

Google Ads для нерухомості: як з мінімуму отримати максимум

Падіння попиту на українському ринку нерухомості сягнуло понад 75% із початком війни — із 218 тис. до 63 тис. угод за минулий рік. Відповідно це позначилось і на маркетингових бюджетах забудовників. Скорочення бюджету по клієнту ЖК Great сягнуло 83%, що майже у 8 разів меньше від довійськового періоду.

Як нам вдалося, незважаючи на це, знизити вартість Googls Ads конверсій нашого постійного клієнта на 23% та збільшити коефіцієнт конверсій на 169% — ділимося далі у кейсі. 

Наше завдання полягало у тому, щоб принаймні зберегти довійськовий рівень коефіцієнту конверсій та їхньої вартості. Але ми зробили більше. 

Які конкретні кроки були зроблені? 

  1. Обрана стратегія передбачала роботу лише з найефектівнішою аудиторією, аби максимально раціонально використати невеликий бюджет.
  1. Тестування різноманітних креативів та їхня оптимізація, згідно показників еффективності.

Це має робитися в будь-яких кампаніях, незалежно від бюджету. Бо аудиторія — це головне. 

  1. Використання розумних стратегій Google.

Розумні стартегії Google та штучний інтелект дозволяють знаходити користувачів із найвищим прогнозованим коефіцієнтом конверсії, використовуючи тисячі сигналів, параметрів та весь цифровий слід, який фіксує Google по кожному користувачу. Як наслідок — витрата бюджету лише на реально потенційних клієнтів, контролювання та регулювання вартості звернення (макроконверсії).

Беручи участь в аукціонах, дуже важливо забезпечити розумні стратегії Google максимальним обсягом інформації про користувачів для більш точного прогнозування коефіцієнта конверсії. 

  1. Глибока та коректна аналітика.

А конкретно — відстежування всіх можливих дії користувачів на сайті для подальшої персоналізованої роботи рекламних інструментів, а також збір різноманітної інформації про відвідувачів сайту для тієї ж персоналізації.

Плюс:

  • Збір та сегментація користувачів в аудиторії для подальшого аналізу та ремаркетингу;
  • Використання аудиторій в усіх типах рекламних кампаній;
  • Застосування автоматичних стратегій з урахуванням інтелектуального машинного навчання, використовуючи найповніші дані про ЦА;
  • Постійний моніторинг даних, що надходять, та оперативне реагування на їхні зміни, інтерпретація та своєчасне внесення змін до рекламних кампаній.
  1. Окремо зупинимося на використанні всіх типів таргетингу. 

Ось як це виглядає на практиці:

У якості конверсій ми використовували тількі цінні взаємодії, а також провели коректне налаштування моделей атрибуції та інших налаштувань конверсій:

Результат: сукупність цих дій дозволила нам знизити вартість конверсій на 23% та збільшити коефіціент конверсій на 169% у порівнянні із довійськовим періодом. Робота по масштабній оптимізації тривала близько місяця. 

Розкажіть друзям про новину