15 Січ 2024, 10:06

Головна бізнес-премія країни «Вибір року» оголосила список товарів і послуг №1

Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» в Україні оприлюднив перелік лідерів ринку в різноманітних товарних категоріях. Список включає торгові марки, компанії та виробників і складений на основі результатів маркетингового дослідження споживчих уподобань, проведеного компанією Ipsos в Україні. 

Також врахували результати опитувань рекламної комісії, експертної ради, медійного журі та оргкомітету. Зокрема, до складу рекламної комісії увійшли представники міжнародних комунікаційних груп, а також рекламних та креативних агенцій, операторів професійних подій, профільних видань. Серед них IdeasFirst,  Marketer, Adsapience, DSTRCT, Рекламна Служба Порятунку, Єдина, beauty.ua, 4mama та інші. 

Опитування думки фахівців у сфері маркетингу, реклами та PR допомогли у процесі комплексної оцінки врахувати успішність та результативність рекламних рішень і кампаній, реалізованих претендентами на першість. 

Однак найважливіший фактор у визначенні переможців у різних категоріях — думка споживачів. Він становить 40% впливу.

Cтатус №1 у товарній категорії дає можливість міжнародним і національним брендам розповісти про найвищий рівень визнання та популярності серед споживачів. Також перемога у конкурсі «Вибір року» вказує на успішні стратегії управління та здатність вирізнятися в конкурентному середовищі. Крім того, дозволяє говорити про лідерство та довіру споживачів у конкретній галузі.

Список переможців міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2023:

  • Виробник модульних будинків року — SCANDI 
  • Розробка та виробництво систем захисту та безпеки року (військове та цивільне призначення) — Kvertus
  • Оптичні товари року — SOLENTE
  • Сервіс земельних інвестицій року — ZEMINVEST
  • Манікюрна витяжка року українського виробництва — ÜLKA
  • Світлодіодні лінзи для авто року — AMS Automotive Systems 
  • Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи — TurboSTO
  • Крем для рук року — Nivea 
  • Косметика для догляду за обличчям року — Nivea 
  • Декоративна косметика року для очей — Mary Kay
  • Декоративна косметика року для губ — Mary Kay
  • Автобусні тури року — Аккорд-тур
  • Виробник року хлібобулочних виробів — КИЇВХЛІБ
  • Фарба року українського виробництва — Kolorit
  • Пральна машина року — LG Electronics
  • Холодильник року — LG Electronics
  • Кондиціонер року — LG Electronics
  • Майонез року — Королівський смак
  • Телевізор року економ-класу — KIVI
  • Мультиварка року — Tefal
  • Електрогриль року — Tefal
  • Посуд року для приготування їжі — Tefal
  • Електрочайник року — Tefal
  • Мультипіч року — Tefal
  • Робот-пилосос року — Rowenta
  • Кухонні товари року — Фрекен БОК
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва — Будівельна група СИНЕРГІЯ
  • Житловий комплекс бізнес–класу року в передмісті Києва — Синергія Сіті
  • Житловий комплекс комфорт–класу року в Києві — Нова Англія (девелопер — ROYAL HOUSE)
  • Садова техніка року — STIHL
  • Мотопили року — STIHL
  • Шоколад року Millennium
  • Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року — Лазерхауз
  • Шкільні рюкзаки та ранці року — Kite
  • Національна мережа торговельних центрів — Епіцентр
  • Препарат року (в таблетках) для лікування геморою — Детралекс
  • Венотонік року в таблетках — Детралекс
  • Мережа аптек року — Аптека АНЦ
  • Протеїновий коктейль року — Herbalife 
  • Дієтичні добавки року — Herbalife 
  • Програма для корекції та зниження маси тіла — Herbalife 
  • Український бренд року одягу для жінок — VOVK
  • Мережа барбершопів року (чоловіча перукарня з додатковим набором послуг) — ЦирульниК Barbershop
  • Виробник профільних систем для металопластикових дверей та вікон року — REHAU

Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому в Україні та країнах Експорт Схід корпорації «Біосфера» (Фрекен БОК):

«Ми працюємо у дуже «комодитизованій» товарній категорії, де споживач приймає рішення переважно біля полиці і часто губиться серед того розмаїття, що зустрічає у торгових мережах. Щоб бути №1 в таких умовах, потрібен сильний бренд, адже сильні бренди роблять вибір для споживачів легшим. Сильний бренд будує емоційна комунікація, що має належний рівень медійної підтримки. Важливо слідкувати за всіма показниками — знання бренду, частка голосу у медіа просторі, це все впливає на кінцевий результат і дозволяє буди лідером ринку. Бренд Фрекен БОК існує вже понад 20 років, і ми постійно плекаємо емоційний зв’язок із нашим споживачем. Станом на сьогодні у 2023 році бренд Фрекен БОК має лідерську частку голосу 91%. Комплексний підхід, що містить якісний продукт, сильний бренд, емоційну потужну багатоканальну комунікацію, дозволяє нам вкотре бути №1 серед товарів для дому». 

Петро Михайлишин, генеральний директор ТОВ «Епіцентр К» :

«2023 рік був роком відновлення, трансформації та інноваційного розвитку для групи компаній «Епіцентр». Ми розвивали ритейл, диверсифікували бізнес-напрямки, підтримували економіку та допомагали країні. Попри значні проблеми у логістиці та ланцюгах постачань, які з’явились через війну, нам вдалось відновити об’єми торгівлі і збільшити оберти на 20% порівняно з минулим роком. У 2023 «Епіцентр» взяла курс на декарбонізацію та енергоощадність. Ми перший український ритейлер, що впроваджує масштабний проєкт зі встановлення сонячних електростанцій на дахах власних торгових центрів. Вже встановлено 10 тисяч сонячних панелей на п’яти торгових центрах, згенеровано 3,3 млн кВт/годин сонячної енергії і зекономлено 26 % електроенергії.  У цьому році Епіцентру 20 років, і ми рухаємось далі. Наші нові торгові центри проектуються у форматі ТРЦ. Наша ціль — запропонувати споживачеві не лише кращі товари та сервіси, а й створити унікальний клієнтський досвід. Це — абсолютно нові території вражень, куди мають повертатись наші покупці щоразу, коли захочуть відпочити та здійснити нові покупки».

Визнання компаній, виробників і торгових марок, представлених у списку бізнес-премії, підсилюється отриманням престижної нагороди — медалі «Вибір року», яка є маркером лідерства серед товарів і компаній у своїй категорії. Згідно з даними Ipsos в Україні, 90,1% опитаних впізнають цю медаль, а в Києві це число становить 93,7%.

Всі переможці стають учасниками національної рекламної кампанії, яка включає розповсюдження інформації про компанії, виробників і торгові марки №1 за версією «Вибір року» у різних медіа, соцмережах та просторі міста. Заявки на участь у «Вибір року» в Україні на 2024 рік приймаються. Для номінування у потрібній товарній категорії досить заповнити анкету на сайті бізнес-премії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео